Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبرییل برادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشت ذرت در شهرستان ری به عنوان کشت دوم و به صورت آبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود کشت ذرت به میزان ٩هزار هکتار افزایش یابد، عنوان کرد: عملکرد کشاورزان در تولید ذرت علوفه ای شهرستان ری طی سال گذشته ٥٥ تن در هر هکتار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادری ادامه داد: شهرستان ری با تولید ٤٨٠ تن ذرت علوفه ای طی سال ٩٨ رتبه اول استان تهران را کسب کرده اند.

مدیر جهاد کشاورزی ری با اشاره به اینکه این شهر رتبه اول تولید ذرت علوفه ای را در استان تهران دارد، عنوان کرد: این محصول توسط دامداری ها خریداری شده و در سیلوهای مخصوص برای مصرف پاییز و زمستان فشرده و جمع آوری می شود.

وی ادامه داد: کشاورزان شهرستان ری رتبه اول تولید گندم و رتبه دوم تولید جو در استان تهران را به خود اختصاص داده اند که دولت ۴۲ هزار تن از گندم آنان را خرید تضمینی کرده و جو نیز توسط دامدارن خریداری می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با دارا بودن ۲۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران، سالانه در حدود ۸۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی و زراعی تولید می کند، این شهرستان دارای رتبه اول در تولید گندم، ذرت علوفه ای، صیفی جات، شیر و رتبه دوم را در تولید جو و تخم مرغ در استان است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری ذرت علوفه ای استان تهران شهرستان ری رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد

احمد مشایخی به خبرنگار مهر گفت: پلاک‌های هموئی، مسیله فخری و گزک از شهرستان دشتی، پلاک چغادک از شهرستان بوشهر بعد از دریافت از کارگروه شهرستان و بررسی در کمیته تفسیر برای وجود یا عدم وجود آثار کشت در لایه‌های تداخلی اراضی ملی و اشخاص تعیین تکلیف و با نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیر امور اراضی استان بوشهر ادامه داد: در این جلسه کمیسیون پنج هزار و ۹۱۵ هکتار اراضی غیر ملی و ۱۷ هزار و ۹۶۲ هکتار اراضی ملی تثبیت شد.

جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک استان، نماینده بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان و اعضا کمیته تفسیر استان برگزار شد.

کد خبر 6079131

دیگر خبرها

  • مبارزه با علف‌های هرز سطح ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع گندم و جو در لرستان
  • مبارزه با آفت زنگ زرد در ۴۰۰ هکتار از گندم زار‌های لرستان
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • مبارزه با آفت «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از گندم‌ زارهای لرستان
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • ۳۰۰ هزار هکتار از مزارع استان مرکزی تحت پایش مبارزه با آفات قرار گرفت
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن