Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@10:37:43 GMT

مدیر عامل نیسان : جزئیات فرارم را نمی‌گویم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۲۰۲

کارلوس گون، مدیرعامل پیشین شرکت خودروسازی «رنو-نیسان» می‌گوید به هر کسی که از او حمایت کرده است کمک خواهد کرد.با این وجود او در مصاحبه‌ای که روز شنبه از شبکه العربیه پخش شد از اظهارنظر در مورد پروندۀ افرادی که متهم به کمک به او برای فرار از ژاپن به لبنان هستند خودداری کرد.کارلوس گون که اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به اتهام فساد مالی در ژاپن بازداشت شد، اواخر ماه دسامبر (اوایل دی) سال گذشته از بازداشت خانگی خود در ژاپن گریخت و به لبنان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پیشین «رنو-نیسان» به فرار مالیاتی و بهره برداری از منابع مالی شرکت برای منافع شخصی خود متهم شده بود. او این اتهامات را رد کرده است.مصاحبۀ آقای گون در حالی انجام شده که ژاپن خواستار استرداد مایکل تیلور، کهنه سرباز ارتش آمریکا و پسرش به اتهام کمک به فرار کارلوس گون شده است. پیتر تیلور به همراه پدرش ماه مه (اردیبهشت خرداد) سال جاری در ایالات متحده بازداشت شدند.کارلوس گون در جریان مصاحبه با شبکه العربیه از پاسخگویی در مورد کمک به مایکل تیلور و پسرش طفره رفت. او همچنین حاضر به توضیح درباره جزئیات فرارش از ژاپن نشد. مدیر عامل پیشین شرکت «رنو-نیسان» تاکید کرد که سخن گفتن از جزئیات فرارش از ژاپن، برای افرادی که به او کمک کرده‌اند خطرساز خواهد بود.کارلوس گون در بیروت با حمله به نیسان و ژاپن از فرار خود دفاع کرد

دادگاهی در آمریکا روز جمعه با صدور قرار وثیقه برای مایکل تیلور و پسرش مخالفت کرد. قاضی دادگاه دلیل مخالفت خود با آزادی این پدر و پسر را احتمال فرار آنها بیان کرد.یکی از مقامات اجراییِ یک شرکت هواپیماهای خصوصی در ترکیه به همراه چهار خلبان و دو مهماندار هواپیما، ماه جاری میلادی به اتهام کمک به فرار کارلوس گون در دادگاه حضور یافتند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد کارلوس گون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

کد خبر 6063742

دیگر خبرها

  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • قرص کاهنده کلسترول در ژاپن ۲ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز
  • اولیور کان: اولی هونس مرا یاد سریال وراثت می‌اندازد