Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:55:50 GMT

میزان افزایش درآمدهای پایدار شهرداری مشخص شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۳۴۶

میزان افزایش درآمدهای پایدار شهرداری مشخص شود

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش خزانه دار شورای شهر در خصوص هزینه و درآمد سه ماهه شهرداری تهران گفت: ما در برنامه ۵ ساله تعهدی را در ارتباط با درآمدهای پایدار و ناپایدار ایجاد کردیم مبنی بر اینکه شهرداری سالانه ۱۰ درصد از درآمد ناپایدار بکاهد و بر درآمد پایدار بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و ادامه داد: آیا در ماه سوم سال ۹۹ این اتفاق افتاده است یا خیر؟

نوری همچنین درخواست کرد درآمدهای پایدار و ناپایدار شهرداری طی مدت مشابه در طی دوره مدیرت پنجم شهری بررسی شود و افزود: باید دوره مشابه در طی این مدت و به ویژه در سه سال گذشته بررسی شود که آیا توانستیم از درآمدهای ناپایدار بکاهیم و بر درآمدهای پایدار بیفزاییم و یا اینکه همان شیبی که در گذشته بوده وجود دارد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: آیا در بخش غیر نقد نیز هزینه‌ها ثبت شده است؟ شاید عملکرد یک دهم درصدی به دلیل عدم ثبت هزینه غیر نقد باشد.

کد خبر 4972206

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا صدراعظم نوری درآمد شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش آتش سوزی حجاب و عفاف قوه قضاییه بیمارستان سینا اطهر پیروز حناچی شهرداری تهران محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی مجید فراهانی درآمدهای پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر