Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله یمن پیش از جلسه روز چهارشنبه شورای امنیت در نامه‌ای به سازمان ملل با اعزام یک تیم فنی برای بررسی نفتکش صافر موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دو منبع در سازمان ملل اعلام کردند: انصارالله یمن نامه‌ای را برای این سازمان فرستاد که در آن با اعزام تیم فنی برای بررسی نفتکش صافر در سواحل الحدیده موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان ملل پیشتر نسبت به نفوذ آب به داخل موتور نفتکش صافر که حامل ۱.۱ میلیون بشکه نفت خام است و بیش از پنج سال است که در بندر رأس عیسی در دریای سرخ لنگر انداخته (که تحت کنترل انصارالله یمن است)، ابراز نگرانی کرد.

دولت مستعفی یمن جمعه از شورای امنیت خواست جلسه‌ای را برای بررسی این موضوع برگزار کند. قرار است این جلسه چهارشنبه برگزار شود.

همچنین خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع یمنی اعلام کرد توافقی برای حفظ و بررسی نفتکش صافر قبل از نشست شورای امنیت به دست آمده است.

سازمان ملل با طرفین جنگ در یمن در حال رایزنی است تا مقدمات فروش نفت خام را فراهم و درآمدهای حاصل از آن را بین دولت مستعفی و دولت صنعا تقسیم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن سازمان ملل متحد نفتکش صافر برای بررسی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟