Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:38:19 GMT

مجید جلالی از هدایت گل‌گهر استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۷۲۲

مجید جلالی از هدایت گل‌گهر استعفا کرد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در سه بازی متوالی شکست خورد و حتی یک گل را هم به ثمر نرساند تا در جدول رده‌بندی به رده پانزدهم سقوط کند و در شرایط خطرناکی قرار بگیرد.

همین اتفاق باعث شد تا جلسه‌ای بین مجید جلالی سرمربی تیم سیرجانی و محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه برگزار شود. پس از این جلسه مفصل، جلالی از سمت خود استعفا کرد و این درخواست را به صورت کتبی به مدیریت باشگاه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در همین زمینه هیات مدیره باشگاه گل‌گهر راجع به تصمیم جلالی نظر نهایی را اتخاذ کند. تا آن زمان دیگر دستیاران جلالی هدایت گل گهر را به عهده خواهند داشت. گفتنی است پیش از مجید جلالی وینگو بگوویچ هدایت تیم تازه لیگ برتری شده گل‌گهر را به عهده داشت که پس از شکست برابر استقلال در هفته ششم، برکنار شد و جلالی جای او را گرفت.

برچسب‌ها مجید جلالی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجید جلالی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان مجید جلالی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان مجید جلالی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • بازگشت کاناوارو به سری آ