Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به پویش #من_ماسک_می زنم، پیوست.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ضرورت رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال این ویروس، سهام طرفی حردانی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به پویش #من_ماسک_میزنم با شعار"ماسک من محافظ توست" پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص سهام طرفی حردانی، امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: استفاده از ماسک یکی از راه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است و همه باید دست در دست هم تا ریشه کنی این ویروس به حفظ نکات بهداشتی توجه کنیم.

او با بیان اینکه مدافعان سلامت و جامعه پزشکی ما در این مدت بسیار تحت فشار بوده اند، گفت: استفاده از ماسک موجب قطع زنجیره این ویروس منحوس شده و قطعا فشار بر مدافعین سلامت و جامعه بهداشت و درمان کشور را کاهش خواهد داد.

معاون امور فرهنگی و جوانان کشور با اشاره با همراهی و همکاری سمن های جوان استان در مبارزه با این ویروس بیان کرد: از همه سمن ها و اعضای ان ها خواستارم همان گونه که تا کنون در راستای مبارزه با انتقال بیماری کرونا تلاش کرده اید به این پویش پیوسته و در این راستا به تلاش های خود تا بازگشت به زندگی عادی ادامه دهید.

لازم به ذکر است با توجه به جلوگیری از انتقال بیماری کرونا از ۱۵ تیر ماه ۹۹ زدن ماسک در مکان های عمومی و محیط های سر بسته اجباری شده و پویش هایی در این زمینه به راه افتاده است.

پیش از این افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز به این پویش پیوست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: من ماسک میزنم پویش برنا خوزستان کرونا ویروس سمن های خوزستان من ماسک می زنم معاون امور فرهنگی و جوانان ورزش و جوانان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق