Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، در این جلسه در خصوص موضوع اتحاد مسلمین، تبیین اهداف راهبردی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و تعامل بیش از پیش با شخصیت های حقیقی و حقوقی جهان اسلام بحث و تبادل نظر شد.

خاطر نشان  می شود اعضای اتاق اندیشه ورز مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با دعوت حجت الاسلام والمسلمین  شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب به منظور تبادل نظر در خصوص برنامه های بلند مدت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  درعرصه بین الملل گرد هم آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه کارگروه مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلابی شهر اراک تشکیل شد

سومین جلسه کارگروه مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلابی شهر اراک با محوریت ارائه چشم انداز و معارفه مشاور طراحی شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی به ریاست حمید حیدری معاون خدمات شهری شهرداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در این جلسه که پیش از ظهر امروز_ شنبه بیست و پنجم فروردین_ برگزار شد، با عنایت به برگزاری مناقصه دو مرحله‌ای QCBS و انجام سلسله مراتب قانونی در انتخاب مشاور بازنگری و بروز رسانی مطالعات مرحله اول طراحی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و سیلاب‌های شهر اراک، قرارداد خدمات مشاوره‌ای به انعقاد طرفین رسید.

در ادامه این جلسه کادر فنی مربوطه، چشم‌انداز مطالعات کیفی انجام شده را به معاونین، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های ذیربط شهرداری ارائه کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: از مصوبات این جلسه می‌توان به ایجاد انسجام و پیوستگی در طراحی جداول و کانال‌های سطح شهر به منظور جلوگیری از هرگونه فعالیت موضعی اشاره کرد چرا که این امر می‌تواند سبب رفع آبگرفتگی‌ها در نقاط مختلف اراک شود.

حمید حیدری اظهار کرد: لازمه اجرای آن تسریع در ارسال و ارائه اطلاعات پایه شهرداری اراک و سایر ارگان‌ها مربوطه برای انجام مدل سازی و تحلیل نتایج است.

وی اضافه کرد: ایجاد پیوستگی در کانال‌های انتقال آب سبب رفع آبگرفتگی‌ها می‌شود.

کد خبر 744150

دیگر خبرها

  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • آغاز سومین حراج شمش طلا در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در خصوص پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب درباره عملیات «وعده صادق»
  • بیانیه عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درباره عملیات «وعده صادق»
  • سومین جلسه کارگروه مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلابی شهر اراک تشکیل شد