Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی‌نژاد روز یکشنبه در دیدار با مسوولان فدراسیون اسکیت اظهار داشت: امروز جغرافیای ورزش به سمت رشته‌هایی رفته است که ورزش‌های خیابانی یا مدرن هستند. ورود اسکیت به بازی‌های المپیک بیانگر این مهم است که کمیته بین‌المللی المپیک نیز توجه ویژه‌ای به رشته‌های جوان پسند دارد.

وی ادامه داد: اسکیت به عنوان ورزشی مفرح و جذاب است و مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد و می‌تواند به سلامتی و نشاط جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازمه‌اش دسترسی مردم به امکانات است تا زمینه توسعه همگانی این رشته بوجود آید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: اسکیت در ابعاد قهرمانی به دلیل تنوع و نیز بخاطر قرار گرفتن در بازی‌های المپیک و آسیایی اهمیت بسیاری دارد. با سرمایه‌گذاری در این رشته در آینده می‌توان اتفاقات خوبی را برای ورزش ایران رقم بزند.

وی اضافه کرد: بدست آوردن کرسی نایب رییسی آسیایی برای ایران از جمله کرسی‌های موثر بین‌المللی محسوب می‌شود. امیدوارم مسوولان فدراسیون در کسب کرسی‌های جهانی نیز موفق ظاهر شوند.

علی نژاد در بخش دیگری از سخنانش بازی‌های آسیایی ٢٠٢٢ را برای اسکیت مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: برنامه‌ریزی فدراسیون می‌تواند بازی‌های آسیایی آینده را به نقطه عطفی برای این رشته تبدیل کند و اسکیت را به سبد مدال‌آوری ایران اضافه سازد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون اسکیت باید توجه ویژه‌ای به رشته اسکیت بورد داشته باشد. وزارتخانه هم این فدراسیون را که در سال ٩٨ عملکرد خوبی داشته در راستای اهدافش حمایت خواهد کرد.

منبع: وزارت ورزش و جوانان برچسب‌ها مهدی علی نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی علی نژاد مهدی علی نژاد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

کد خبر 6080995

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران