Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@14:42:11 GMT

درگیری فوتبالیست مشهور در یک مکان شبانه + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۹۰۵

درگیری فوتبالیست مشهور در یک مکان شبانه + عکس

ارلینگ هالند پس از پایان بوندسلیگا که در واقع پایان فصل برای او محسوب می‌شد، تعطیلات تابستانی را در کشورش نروژ پشت سر می‌گذارد. او فصلی عالی را با پیراهن سالزبورگ و سپس دورتموند پشت سر گذاشت و در ۴۰ بازی توانست ۴۴ گل بزند که ۱۰ تای آن‌ها در لیگ قهرمانان به ثمر رسید. او در ۱۵ بازی بوندسلیگا نیز توانست ۱۳ گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعاتی پیش ویدیویی از ارلینگ هالند در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن یک نیروی حراست باشگاهی شبانه او را با زور و فشار به بیرون هدایت می‌کند. هالند سپس با مامور رخ به رخ شده و از او توضیح می‌خواهد. در نهایت با دخالت اطرافیان او از محل دور می‌شود و غائله خاتمه پیدا می‌کند. مشخص نیست او داخل باشگاه چه جنجالی ایجاد کرده بود که به اخراجش منجر شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر ایاصوفیه محسن صالحی درگیری کلوب شبانه تابناک ورزشی هالند سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر ایاصوفیه محسن صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی سوپراستار: شماره یک جهان و شاید رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو با شایستگی به مربی مد روز در اروپا تبدیل شده است. زمانی که او یک سال و نیم پیش، در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۲، به بایر لورکوزن پیوست، این تیم با پنج امتیاز از ۲۴ امتیاز ممکن در بازی‌های اخیرش در رتبه یکی به آخر جدول بوندسلیگا بود.
حالا و با تغییر همه چیز، طبق گزارش روزنامه بیلد، مربی اسپانیایی تصمیم گرفته است که یک فصل دیگر هم در بایر لورکوزن ادامه دهد. به نظر می‌رسد تصمیم برای ادامه‌ی کار او گرفته شده و این ممکن است امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام شود، که باعث می‌شود باشگاه‌های بایرن مونیخ و لیورپول که او را در لیست مربیان مورد علاقه‌ی خود داشتند، بی‌گزینه باقی بمانند.

در ابتدا بسیاری به او باور نداشتند و در مورد موفقیت در بایر لورکوزن شک داشتند. سایمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، در مورد این موضوع اعتراف کرده است:«او تایید بسیاری را گرفته بود اما همچنین شک و تردیدهایی هم وجود داشت. او به‌عنوان یک ستاره جوان جهانی دیده می‌شد اما برخی او را به چشم یک مربی کم‌تجربه که هنوز به سطح جهانی نرسیده، می‌دیدند.

آغاز دورانش در لورکوزن شک و تردیدها را تقویت کرد. او تنها یکی از هفت بازی اول خود را با پیروزی به پایان رساند و از لیگ قهرمانان خداحافظی کرد و به لیگ اروپا رفت.

در آن زمان پیرو هینکاپیه به مارکا گفته بود: «نتایج در حال حاضر مطلوب نیستند، اما ژابی می‌تواند یک مربی عالی باشد. او ابزارهای لازم برای این کار را دارد. این موضوع شبیه به زمانی است که او یک بازیکن بود. او می‌خواهد ما با انرژی بالا، متمرکز و اینکه اگر با ۱۱ نفر حمله کنیم، با ۱۱ نفر هم دفاع می‌کنیم، بازی کند.»

صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا و سپس شکست مقابل رم در نیمه‌نهایی، نشان داد که آنها پتانسیل زیادی برای فصل آینده دارند. پس از یک بازگشت بزرگ آنها در بوندسلیگا ششم شدند و در رقابت‌های اروپایی ماندند.

ازکوئیل پالاسیوس در مورد موفقیت لورکوزن با آلونسو گفته بود: «لحظات دشوار و کار کردن تحت فشارربه ما کمک کرد تا بهتر یکدیگر را بشناسیم و می‌توانم بگویم که ژابی دقیقاً همان چیزی است که انتظار داشتیم. مربی ما را می‌شناسد و امسال ما مزیت شروع از ابتدا با او را داریم.»

صحبت‌های بازیکن سابق ریورپلاته در مارکا خبر از فصلی بزرگ را داده بودند. حالا باشگاه بایر لورکوزن تنها تیمی در اروپاست که در تمام رقابت‌ها بدون شکست باقی مانده است. ۳۸ بازی تاکنون انجام داده‌اند که ۳۳ برد و پنج مساوی ثبت کرده‌اند، ۱۰۹ گل به ثمر رسانده‌اند و ۳۰ گل خورده‌اند.

فرناندو کارو، مدیر اجرایی لورکوزن در مورد روند خوب لورکوزن گفته است: «در واقع، هیچ وقت در تمام تاریخ، یک تیم بوندسلیگا در این تعداد بازی بدون شکست باقی نمانده است.» در واقع، این تیم در پنج لیگ بزرگ، بیشترین گل را در هر ۹۰ دقیقه (۲.۸۶) زده و دومین خط دفاع برتر را دارد.(میانگین ۰.۷۲ گل در هر بازی)
«در سطوح مربیگری، آلونسو در حال حاضر شماره یک جهان است.»

یکی از گزینه‌های جذاب برای ژابی آلونسو رئال مادرید است. گزارش‌های منتشرشده از اسپانیا حاکی از این است که مادریدی‌ها او را به‌عنوان جانشین کارلو آنچلوتی می‌بینند و ممکن است این تصمیم ژابی آلونسو برای ماندن مربوط به علاقه رئال باشد.

لورکوزن از یک سو، دومین تیم با بیشترین پاس در هر ۹۰ دقیقه (۶۰۵.۳) در لیگ‌های بزرگ است و از سوی دیگر، در ۱۲ بازی از ۲۶ مسابقه‌تی که در بوندسلیگا انجام شده است، توانسته است دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

بایر لورکوزن توانایی این را دارد که به ۱۱ باری که بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا را به دست آورده پایان دهد و موفقیت‌های بیشتری هم در این فصل به دست آورد. آلونسو در این مورد گفته است:«ما در سه رقابت حضور داریم، اما وارد یک فاز بسیارحساس از فصل شده‌ایم. می‌خواهیم کم‌کم پیش برویم و ببینیم چه چیزی را به دست خواهیم آورد.»

یورگن کلوپ پیش‌تر در مورد موفقیت‌های او گفته بود: «نسل بعدی مربیان در حال ظهور است و من می‌گویم که آلونسو برجسته‌ترین آنهاست.»

مربی آفتاب‌پرست
داشتن تجربه در سه کشور مختلف (اسپانیا، انگلیس و آلمان) زیر نظر بهترین مربیان جهان، آلونسو را به یک مربی کامل تبدیل کرده است. او در این مورد می‌گوید:«من از همه مربیانم چیزهایی یاد گرفته‌ام و آنها را تبدیل به الگوی خودم کرده‌ام.

بنیتز برای من فوتبال و تاکتیک است. اینکه چگونه به چیدمان تیم کمک کنیم، چه کاری انجام دهیم. گواردیولا به شما می‌گوید ما اینطور بازی می‌کنیم و این اتفاق می‌افتد. از مورینیو قدرت و هوشی که برای ارتباط برقرار کردن دارد را یاد گرفته‌ام. از لوئیس آراگونس من با اعتقاد و توانایی تعریف کردن آنچه که می‌خواستم را آموخته‌ام. دل بوسکه به من یاد داد چقدر باید به چیزهایی که باید نگران آنها باشیم توجه کنیم. از آنچلوتی هم چیزهایی در مورد اینکه یک تیم چه نوع فوتبالی بازی کند بهتر را یاد گرفته‌ام.»

گرانیت ژاکا در مورد خواسته‌های آلونسو از آنها گفته است :«مربی از ما می خواهد که توپ را در اختیار داشته باشیم، اما نه اینکه همیشه آن را از چپ به راست حرکت دهیم. ما باید به دنبال نفرات در جلوی زمین باشیم. وقتی سریع و با تعداد زیاد بازی کنیم، می‌توانیم گلزنی کنیم.»

سبکی که همه و همه عاشق آن می شوند. گواردیولا می گوید:«این تنها تیمی است که در همه رقابت‌ها شکست نخورده است، اما فقط این نیست، نحوه بازی آنها جذاب است.»
آنتونیو رودیگر، بازیکن رئال مادرید، اعتراف می کند:«من سبک او را دوست دارم، واقعا خوب و جذاب است.»

دیگر خبرها

  • ژابی سوپراستار: شماره یک جهان و شاید رئال مادرید!
  • ارلینگ هالند یا هری کین؟ مایکل اوون انتخاب می کند (زیرنویس فارسی)
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)