Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@20:18:34 GMT

زمان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۵۹۹۴

به گزارش اکوفارس، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی  ایران خودرو در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو، بیان کرد: قرعه کشی محصولات ایران خودرو فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان نظارتی برگزار می‌شود.

رحمانی اظهار کرد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k ۱۳۲ حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.

تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان

او در خصوص تحویل خودرو‌های معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم که این تعداد به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد بهبود یافته است.

رحمانی در پایان تصریح کرد: در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نداریم و در آخرین فروش فوق‌العاده، توانستیم ۶۰ درصد تعهدات را تحویل دهیم و تا پایان تیر ماه هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل خواهیم داد. از کل خودرو‌های ما، تعهدات ۱۳ دستگاه به‌ روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌ روز می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش تابناک، سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز امسال خبر داد.

 ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

 یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد