Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر پرهیز مردم از مسافرت های غیرضروری و حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها، گفت: حضور در چنین مراسم هایی به معنای بازی با جان خود و دیگران است و باید با فرهنگ سازی در این زمینه به برخی باورهای سنتی و غلط پایان دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با بیان اینکه کرونا، شوخی‌بردار نیست، افزود: همه باید برای ایجاد حساسیت هرچه بیشتر در بین مردم، تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی نه در شعار بلکه در مقام عمل باید مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار گیرد و برای تحقق هدف نیز باید بتوانیم از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنیم.

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت شهرداری بر تاکسی های درون شهری برای رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: آگاه سازی رانندگان تاکسی باید توسط شهرداری مورد توجه قرار گیرد و در صورت بی توجهی رانندگان به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ابلاغی، متناسب با ضوابط با آن ها برخورد شود.

نظارت بر اجرای طرح استفاده اجباری از ماسک، اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی، مقابله با قهوه خانه های سنتی عرضه کننده قلیان و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در باشگاه های ورزشی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل