Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:59:06 GMT

فروش دو میلیاردی "شنای پروانه"

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۳۶۴

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی آخرین ارقام فروش و تعداد مخاطبان فیلم ها پس از بازگشایی سینما‌ها را تشریح کرد. ناطقان: مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی درباره آخرین ارقام فروش و تعداد مخاطب سینما‌ها پس از بازگشایی گفت: تا شب گذشته مجموع فروش فیلم ها پس از بازگشایی سینما‌ها از سه میلیارد تومان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین سهم به «شنای پروانه» تعلق داشت که فروش آن دو میلیارد تومان بود.

او افزود: فروش «خوب، بد، جلف ۲؛ ارتش سری» پس از بازگشایی سینماها به مرز یک میلیارد تومان رسید که در رتبه دوم قرار دارد و رتبه سوم برای «جهان با من برقص» است.

نجفی در پایان با اشاره به تعداد مخاطبان فیلم ها عنوان کرد: تعداد مخاطبان پس از بازگشایی سینماها بیش از صد و هشتاد هزار نفر بوده است.

گفتنی است سامانه «سمفا» در حال حاضر به عنوان سامانه بلیت فروشی و اعلام آمار فروش در سینما فعالیت می‌کند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: فروش ، فیلم ، شنای پروانه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فروش فیلم شنای پروانه پس از بازگشایی سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس فتا گفت: تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳ به ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

سردار سرتیپ دوم وحید مجید قبلاً از بازداشت ۲۰ نفر در زمینه فروش سئوالات آزمون سراسری از ابتدای سال ۱۴۰۳ خبر و به خانواده‌های داوطلبان کنکور هشدار داده بود؛ تحت هیچ شرایطی فریب افراد و گروه‌های مدعی فروش سئوالات کنکور در فضای مجازی را نخورند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳