Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@20:04:28 GMT

پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۴۷۹

پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسکندر سعیدی" اظهارداشت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید در نحوه فعالیت واحدهای صنفی توسط ستاد مقابله با کرونای استان و بمنظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح واحدهای صنفی، مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه مامورین مرکز بهداشت استان با هماهنگی مقام محترم قضایی در تیر ماه سال جاری طی یک طرح مشترک از تعداد ۱۲۱ واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، ۱۴واحد صنفی اخطاریه تعطیلی دریافت و ۳ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان عنوان کرد: طرح نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی بمنظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در دستورکار قرارداشته و از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

48

کد خبر 1409433

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن بهرامی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طرح نظارت نوروز و ماه رمضان در استان ۱۵ اکیپ مستقل فعال بودند که از این تعداد ۱۰ اکیپ در شهرستان‌ها و پنج اکیپ در سطح استان، ۲ هزار و ۸۴۳ مورد نظارت داشتند.

وی افزود: در این نظارت‌ها ۶۶۴ پرونده تشکیل شد که ۶۵۶ پرونده مربوط به اصناف شامل گران‌فروشی، کم فروشی و… و هشت مورد در زمینه قاچاق کالا بود، همچنین ۳۸۸ مورد تخلف در حوزه خرده‌فروشی ثبت شد که بیش‌ترین تخلفات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص داد.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز و ماه رمضان همچنین از ۳۸۱ مورد بازرسی از مراکز گردشگری انجام و ۲۸ مورد اخطار در این خصوص صادر شد.

بهرامی با اشاره به بازرسی از یک هزار و ۲۴۶ اغذیه‌فروشی و فست‌فود در چهارمحال و بختیاری، معرفی ۳۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی و صدور ۹۸ اخطار کتبی قضائی عنوان کرد: بازرسان همواره فعال بوده و کار نظارت را با جدیت ادامه می‌دهند.

وی از مشارکت با گشت نظارت و بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با سایر ادارات استان خبر داد و گفت: در این استان ۳۲ هزار انبار با کاربری مختلف ثبت است که از این تعداد ۲۵ هزار انبار فعال بوده و نزدیک به ۷ هزار انبار غیرفعال است لذا برای پیشگیری از احتکار کالا از انبارهای غیرفعال بازرسی صورت گرفت.

کد خبر 6086465

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد