Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی در شورای عالی قرآن دو اذان مصوب استانی ویژه پخش از مراکز صدا و سیمای استان‌های گیلان و مازندران امروز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار قرآن فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس طی مراسمی در شورای عالی قرآن دو اذان مصوب استانی ویژه پخش از مراکز صدا و سیمای استان‌های گیلان و مازندران امروز رونمایی شد.

این مراسم به صورت مجازی از ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه با تلاوت محمد‌علی انوری از قاریان ممتاز استان گیلان آغاز و در آن محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی و سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش در زمینه تصویب اذان‌های قاریان برای پخش از صدا و سیما پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آقایان محمدباقر باقرزاده و هادی ابراهیمی مدیران کل صدا و سیمای مراکز گیلان و مازندران دقایقی سخنرانی کردند و در پایان مراسم از دو اذان آقایان محمدعلی عنبری و سید محمد‌هادی قاسمی مؤذنان استان‌های گیلان و مازندران رونمایی و از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

 

اذان قاسمی

 

اذان عنبری

 

به گزارش فارس این اذان‌ها از این به بعد از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی استان‌های گیلان و مازندران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن مازندران گیلان صدا و سیما اذان مصوب شورای عالی قرآن استان های گیلان و مازندران شورای عالی قرآن دو اذان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳