Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@03:33:50 GMT

تصاویر گلکسی نوت 20 به‌ صورت تصادفی افشا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۶۴۸

تصاویر گلکسی نوت 20 به‌ صورت تصادفی افشا شد

ایتنا- به‌تازگی تصاویری جدید از گلکسی نوت 20 اولترا افشا شده است که نشان‌دهنده طراحی بسیار زیبای این همراه هوشمند در رنگ مسی است. به‌تازگی تصاویری جدید از گلکسی نوت 20 اولترا افشا شده است که نشان‌دهنده طراحی بسیار زیبای این همراه هوشمند در رنگ مسی است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  mashable، کمپانی سامسونگ به‌صورت کاملا تصادفی تصاویری از تلفن همراه آینده خود یعنی گلکسی اس 20 اولترا را در وب‌سایت روسی خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر پس از چند دقیقه پاک شد اما بسیاری از افراد هم‌اکنون به آن دسترسی دارند.
 
تصویر یادشده توسط افشاگری به نام ماکس وینباخ افشا شد. بااین‌حال توضیحاتی که در رابطه با این تصویر ارائه شده است بسیار محدود است و تنها اشاره شده است که این عکس متعلق به یک دستگاه گلکسی نوت جدید است. به نظر می‌رسد که سامسونگ این بار به‌جای طراحی دوربین گلکسی نوت 10 که به‌صورت یک برآمدگی نازک بوده است، این بار دوربین گلکسی نوت 20 اولترا را در یک برآمده بزرگ در بدنه پشتی جای داده است.
     
افشاگر معتبر دیگری به نام OnLeaks تصاویر یادشده را با رندر های اولیه گلکسی نوت 20 اولترا مقایسه کرد و شباهت‌های زیادی بین این دو تصویر دیده شد. البته جالب است بدانید که به عقیده OnLeaks این تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس نام خواهد داشت.
 
اطلاعات ما در حال حاضر در رابطه با این تلفن همراه هوشمند بسیار محدود است. بااین‌حال احتمال می‌رود که این دستگاه از یک پردازنده اسنپ دراگون یا اگزینوس، مقدار زیادی رم، صفحه‌نمایش 6.9 اینچی 120 هرتزی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود برخوردار باشد.
 
خط تولید گلکسی نوت 20 هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است اما انتظار می‌رود که سامسونگ مطابق هرسال این سری از تلفن‌های همراه هوشمند خود را در ماه اوت و در طی رخدادی که به دلیل شیوع ویروس کووید-19 به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد، رونمایی کند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ موبایل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 20 سامسونگ galaxy note 20 گلکسی نوت 20 اولترا همراه هوشمند افشا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: دارندگان غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی دوستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح شهرها و روستاهای استان در صورت عدم مراجعه برای تعیین تکلیف انشعاب آب نصب شده مشمول پرداخت جرایم مطابق قانون مقابله با انشعابات غیر مجاز می‌شوند. سال گذشته بیش از 400 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان شناسایی، تعیین تکلیف، قطع یا مجاز شد.

وی انشعابات غیرمجاز را معضلی برای تأمین پایدار آب عنوان کرد و افزود: این انشعابات علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید کم‌آبی‌ها، موجب آلودگی شبکه توزیع آب، کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت سوراخ‌گیری غیراصولی، تضییع حقوق مشترکان قانونمند، افزایش هدررفت آب و تخریب دستگاه‌های اندازه‌‌گیری آب شده و مشکلات تأمین آب را دامن می‌زند. به منظور مدیریت شبکه توزیع آب استان، پیمایش مشترکان انجام می‌شود و در مسیر پیمایش شبکه توزیع، با متخلفان و هرگونه انشعاب غیرمجاز آب بشدت برخورد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: خسارات مستقیم و غیر مستقیم ناشی از این گونه انشعابات باعث شده است که طی سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری این گونه انشعابات را با انسجام بیشتری مورد پیشگیری قرار دهد.

دوستی به افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه توزیع آب برداشت می‌کنند، هشدار داد: این گونه افراد فرصت دارند نسبت به قانونی کردن انشعاب به ادارات آبفا در شهرهای استان مراجعه کنند در غیر این صورت با توجه به شروع فصل گرما از یک ماه آینده بدون هیچ بخشودگی برخورد و مشمول جرایم سنگین مالی خواهند شد. مرکز ارتباطات مردمی آبفا (سامانه 122) به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با انشعاب‌های غیرمجاز است تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

نصب 88 دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های آب استان

عباس سارانی نیز در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته 88 کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در استان نصب شد.نصب این کنتورها با هدف صیانت و مدیریت بهینه منابع آبهای زیرزمینی در حال انجام است.

وی افزود: نصب کنتورهای هوشمند آب و برق در کنار سایر پروژه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به مدیریت مصرف منابع آب‌ زیرزمینی کمک می‌کند و اجرای آن نیز تا تجهیز همه چاه‌های استان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: تمامی چاه‌های کشاورزی فعال و برقی استان به کنتور هوشمند آب و برق مجهز شده‌اند که در مدیریت مصرف آب و برق تاثیر بسزایی داشته است. بیش از 78 درصد چاه‌های آب شرب و بیش از 70 درصد چاه‌های صنعت و خدمات استان نیز مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده‌اند. براساس مصوبه شورای حفاظت از منابع آب استان دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند نسبت به نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‎‌های آب خود اقدام کنند.

انتهای پیام / 252

دیگر خبرها

  • تراکنش‌های بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت بانکی
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • جواد خیابانی: تصادفی که داشتم باعث شد نتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم / فیلم
  • شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی