Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@12:04:49 GMT

روند صعودی کرونا در خوزستان شکست

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۶۶۸

روند صعودی کرونا در خوزستان شکست

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روند شیوع کووید ۱۹ در خوزستان از اواسط تیرماه تاکنون نزولی است و حفظ این روند نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

به گزارش تسنیم، فرهاد ابول‌نژادیان، با اظهار داشت: خوزستان در ماه پایانی بهار ۹۹ روند صعودی داشت، ولی با شروع تابستان این روند ثابت و از ۱۵ تیرماه شاهد روند نزولی کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۶۵ درصد تخت‌های بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی است و این روند در ماه قبل تا ۹۰ درصد رسیده بود. اما همچنان تخت‌های آی سی یو تکمیل و ظرفیت خالی در این بخش نداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پذیرش تمامی بیماران کرونایی در هفته اوج کرونا در استان اظهار داشت: هفت هفته در پیک بیماری بودیم، اما با این وجود پرسنل علوم پزشکی تمامی بیماران را پذیرش کردند.

وی به مساله اجتماعات در استان اشاره و گفت: مراسمات عروسی و عزا با حضور متراکم مردم به دلیل بافت قومی و طایفه‌ای در استان برگزار می‌شوند که این مساله مشکل اصلی ما است.

ابول‌نژادیان بیان داشت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم بیشتر شده، اما بازارچه‌های محلی بدون نظارت و دستورالعمل‌های بهداشتی رها شده اند. این بازارچه‌ها در صورت عدم ساماندهی دوباره به شیوع کرونا دامن می‌زنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران کووید 19 اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این بازدید از محل بستری بیماران، تجهیزات پزشکی و دارویی مورد استفاده و همچنین پرونده‌های پزشکی بیماران، بازرسی و کنترل به عمل آمد.
هواسی بازرس کل استان کردستان گفت: انتظار می‌رود تا مراکز درمانی با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور و اختصاص بودجه کلان به این بخش، در مورد مراقبت از بیماران و خدمات رسانی به آنان، اهتمام بیشتری داشته باشند.
در پایان بازرس کل استان بر رفع مشکلات بخش‌های اورژانس، آی سی یو، جراحی و ارتوپد تاکید و به برخی از پزشکان نیز که از بیماران زیر میزی دریافت میکنند هشدار داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج
  • جهش بهای نفت در بازار جهانی