Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این میزان شش هزار و ۶۴۴ زنان سرپرست خانوار و ۱۴ هزار نفر معلول هستند.

وی بیان کرد: از انتهای سال ۹۶ تا انتهای سال ۹۸ حدود هفت هزار نفر جدید تحت حمایت خدمات بهزیستی در استان قرار گرفتند اما باید گفت به دلیل بروز حوادث و معلولیت‌ها، مراجعه افراد و درخواست دریافت خدمات به صورت روزانه است و ورودی‌های سازمان بهزیستی به روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و ۵۰۰ نفر پشت نوبت دریافت خدمات از سازمان بهزیستی هستند که پوشش این تعداد نیازمند تأمین اعتبار از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت است، گفت: امید است که این امر محقق شود و این افراد نیز تحت حمایت قرار بگیرند.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام افزود: تمام مناطق پر خطر استان شناسایی شده‌اند و برابر اساس اولویت مراکز مشاوره‌ای و پیشگیری در این مناطق ارائه خدمات می‌کنند

همتی گفت: ۱۵ مرکز ترک اعتیاد در استان فعال است که از این میزان پنج مرکز در شهر ایلام، دو مرکز در شهرستان دره شهر و دو مرکز در شهرستان دهلران است

وی افزود: با توجه به پراکندگی و بعد جمعیت بیشترین مداخله مربوط به شهر ایلام است و خدمات اجتماعی که همکاران اورژانس اجتماعی ارائه می‌دهند در شهر ایلام بیشتر از دیگر شهرستان‌های استان است

کد خبر 4972246

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی ایلام بهزیستی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد حجاب و عفاف استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی