Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد قمی گفت: به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکارهای بهداشتی را برای برگزاری مراسم محرم و صفر بر عهده می‌گیریم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی به بیان اهمیت جایگاه و احترام به ستایشگران پرداخت و عنوان کرد: وظیفه ما این است که خادم پیرغلامان سیدالشهداء علیه‌السلام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام مبلغان دین اسلامند و پرچم، وظیفه روایت جهاد و شهادت بر دوش این قشر شریف است و آنان می‌توانند این جهاد و شهادت را با زیباترین روش تبیین کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به اهمیت برپایی مراسم روضه اشاره و تأکید کرد: روضه‌های سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند؛ همچنین با فرهنگ می‌توان مشکلات بزرگ را حل کرد اما به شرطی که به‌طور صحیح در مسیر و مدار قرار گیرد و به اهل آن سپرده شود و باید به این موضوع باور داشت که گره‌های اقتصادی هم با باز شدن گره‌های فرهنگی باز می‌شود.

وی در ادامه گفت: در خصوص برگزاری مراسم محرم و صفر، ما به مسئولان امر گفته‌ایم که همه تضمین‌ها و راهکارهای بهداشتی را بر عهده می‌گیریم، آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا به برکت همین مجالس روضه؛ خیر بیشتری نصیب مستضعفین می‌شود و به نیازمندان و اقشار کم درآمد، به واسطه مواسات هیئات مذهبی در زمینه معیشتی و بهداشتی توجه بیشتری خواهد شد بنابراین روضه سیدالشهداء علیه السلام تعطیل بردار نیست و امسال با رونق و شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اراده و تصمیم برای خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد، اما باید محدودیت‌ها را هم در نظر گرفت؛ اعضای هیئت مدیره وظیفه دارند و باید کمک کنند تا کارها به بهترین شکل پیش رود و پیشرفت حاصل شود.

توصیه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مبلغان / تبلیغ باید مردمی‌تر، اجتماعی‌تر و همگانی باشد

انتهای پیام/

R1515/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر بخوانید... جزئیات برنامه‌های عزاداری ماه محرم / ساعات مراسم‌ها‌ ‌کوتاه‌‌ و در فضای باز برگزار می‌شود / حضور بدون ماسک در هیئات ممنوع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود