Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و لوازم داخل خودرو و اعلام شکایت مالباختگان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از سارقان و سرکرده اصلی باند که در زندان به سر می‌برد شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی پس از تحویل از زندان در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت با همدستی برادرش و فردی دیگر اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دو متهم دیگر نیز طی عملیات پلیسی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی دستگیر شدند، گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی لب به سخن گشوده و به ۱۲ فقره سرقت از لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ بیرانوند افزود: اقدامات لازم درباره دستگیری مالخر و کشف ما بقی اموال سرقتی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین بیان کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سرقت لوازم خودرو کشف لوازم سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرکلانتر شرق پلیس مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار مصلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سرهنگ رضا صاحبکار افزود: در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت ها، مشخص شد سرقت‌ها توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه پژو پارس پلاک مخدوش در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گیرد.   وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری مصلی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و با همکاری گشت‌های پیشگیری انتظامی، در مناطق آسیب پذیر اقدام به گشت زنی هدفمند کردند تا این که موفق شدند متهمان را در محدوده خیابان عمار یاسر مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.   این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان، ۷۰ متر کابل برق و دو حلقه زاپاس، دو عدد جک و سه دستگاه ضبط و پخش کشف شد.   سرکلانتر شرق پلیس مشهد تصریح کرد: متهمان ۳۴ و ۴۰ ساله که هر دو معتاد هستند، در مواجهه با تصاویر به دست آمده از آن‌ها در محل‌های جرم، به هفت فقره سرقت کابل‌های برق و ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو‌های سواری در سطح شهر مشهد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین