Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:05:47 GMT

خاطره بازی علی دایی از جدالش با پائولو مالدینی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۶۸۸۳

خاطره بازی علی دایی از جدالش با پائولو مالدینی

علی دایی در صفحه ی اینستاگرامش یک عکس قدیمی را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران و بهترین گلزن بازیهای ملی جهان، در صفحه ی رسمی اش در اینستاگرام، عکسی از زمان حضورش در هرتابرلین و جدالش با پائولو مالدینی منتشر کرد.


علی دایی که در سال 1997 به هرتابرلین پیوست، پس از حضور در بایرن مونیخ و بازگشت مجدد به هرتا، با این تیم به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1999-2000 راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرتابرلین در گروه H این رقابتها با تیم های میلان، گالاتاسرای و چلسی در یک گروه سخت و دشوار قرار گرفت. آنها در دیدار اول مقابل نماینده ی ترکیه به نتیجه مساوی 2-2 رسیدند، در دیدار دوم نیز با دو گل فراموش نشدنی علی دایی، از سد چلسی گذشتند و در دیدار سوم در سن سیرو به مصاف میلان رفتند. در این دیدار در حالیکه میلان برتری محسوسی نسبت به حریف داشت، با درخشش گابور کرالی سنگربان هرتا، بازی بدون گل دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 69 روی حرکت زیبای دایی، این مهاجم ایرانی با عبور از سد مدافعین روسونری از جمله گولی بازیکن آرژانتینی این تیم، توانست دروازه ی آبیاتی را باز کند و هرتا را در زمین میلان، پیش بیندازد. هرچند در ادامه اولیور بیرهوف مهاجم باسابقه آلمانی میلان، کار را به تساوی کشاند و بازی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

 

 

 


دایی عکسی از آن دیدار و جدالش با پائولو مالدینی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. در ترکیب آن شب میلان، بازیکنانی نظیر آبیاتی، مالدینی، کاستاکورتا، آیالا، هلوگ، سرجینیو، گاتوسو، آلبرتینی، لئوناردو و شوچنکو حضور داشتند.

علی دایی مالدینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دایی مالدینی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده و البته مهدی قایدی دوباره به اسکواد تیم ملی دعوت می‌شود شاهد تشکیل خط حمله‌ای متشکل از سه مهاجم بوشهری در ارنج اصلی هستیم.

با مصدومیت جهانبخش، سرماخوردگی ترابی، آسیب‌دیدگی آزمون و البته نیمکت نشینی قلی‌زاده فرصتی فراهم شد تا خط حمله تیم ملی از سه مهاجم بوشهری تشکیل شود.

محمد محبی در پست وینگر راست، مهدی طارمی به عنوان وینگر چپ و مهدی طارمی در نقش مهاجم نوک خط حمله تیم ملی به میدان رفته‌اند که حاصل تلاش آنها در نیمه نخست بازی با ترکمنستان یک گل بود.

با توجه به شرایط زمین بازی در عشق آباد و جسارت بیشتر میزبان، این مسابقه شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت در تهران داشت و در بیست دقیقه ابتدایی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که موقعیتی روی دروازه حریف خلق نشد.

اولین موقعیت گل جدی تیم ملی اما با ضربه سر محبی در دقیقه 20 به وجود آمد که با پرشی جانانه کرنر ارسال شده را با ضربه سر به سر تبدیل به شانس گل کرد اما خوش شانس نبود و توپ با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

ویدئو: 328366

دو دقیقه بعد بهترین موقعیت گلزنی نصیب مهدی قایدی شد که این بازیکن در کمال تعجب مقابل دروازه خالی شانس گلزنی را از دست داد.

در این صحنه پاس به جلوی زیبای سامان قدوس در شرایطی که به نظر می‌رسید هم طارمی هم محبی در موقعیت آفساید هستند به طارمی رسید و در صحنه آهسته مشخص شد هیچ آفسایدی در کار نبوده است.

طارمی هم که در موقعیت کاپیتانی دوباره تیم ملی بیشتر دنبال گلسازی است در شرایطی که خودش می‌توانست ضربه نهایی را بزند با پاس عرضی قایدی را صاحب شانس کرد اما شماره 10 تیم ملی در کمال تعجب این موقعیت را از دست داد.

در دقیقه 40 اما همکاری سه جانبه سه مهاجم بوشهری تیم ملی منجر به موقعیت دیگری شد و این بار ضربه قیچی برگردان طارمی به زیبایی نواخته شد و باز هم توپ به تور ننشست.

سرانجام چهارمین تلاش این بوشهری‌ها در وقت‌های تلف شده منجر به گل برتری تیم ملی در نیمه نخست شد. این بار در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بازی مستقیم کنعانی با ضربه سر طارمی همراه شد و توپ در موقعیتی عالی به قایدی رسید که او با شوتی سر ضرب و دقیق میزبان را تسلیم کرد.

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • فکری بازی کنیم
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!