Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این طرح بیان کرد: این طرح با هدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم و باچشم انداز ۱۰ ساله، طرحی خانواده محور، خودجوش و مردم نهاد است و مساجد نقش هدایتی و محوری در اجرای طرح دارند.

وی در ادامه افزود: در مرکز استان به منظور کیفیت بخشی به این طرح هیئت اندیشه ورز متشکل از نخبگان فرهنگی و قرآنی و افراد تاثیرگذار تشکیل شده است که نقش راهبری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فتاحی در تشریح ساختار نهضت قرآنی نورالثقلین بیان کرد: این نهضت با تشکیل یک مرکز پشتیبان شامل ارکان مسجد، موسسه قرآنی، هیئت مذهبی شکل و با محوریت یک مدیر و یک مربی برگزار می‌شود.

وی گفت: محتوای آموزشی این طرح به صورت کتاب و نرم افزار تهیه و تدوین شده که در اختیار مخاطبان طرح قرار خواهد گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: همچنین با توجه به وضعیت موجود و شرایط بهداشتی، پیگیری‌ها و راه اندازی این طرح از طریق سامانه‌های مجازی شکل خواهد گرفت.

کد خبر 4972400

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی محمد فتاحی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد بیرجند حجاب و عفاف استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پی قهرمانی بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدال آوران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد، در متن این پیام آمده است: پیروزی افتخارآفرین کشتی گیران رشته‌های فرهنگی و آزاد تیم ملی کشتی به ویژه افتخار آفرینی دلیرمردان و جوانان دیار پهلوانان و کشتی دوست، برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیروزهای مکرر این دیار را رقم زد و قلب همه ملت به ویژه دیار کشتی دوست و کشتی پرور استان مازندران را شاد کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه‌های مردمی وابسته از جمله شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مجمع مؤسسات فرهنگی و تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان و کانون مداحان و شاعران آئینی استان، ضمن خداقوت به درخشش پهلوانان و دلاورمردان کشتی مازنی این پیروزی‌ها را به همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه سرزمین قهرمانان و پهلوانان علوی تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6081810

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود