Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@16:59:47 GMT

مقصد بعدی قلعه‌نویی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۲۷۳

مقصد بعدی قلعه‌نویی مشخص شد

از مقصد احتمالی امیر قلعه‌نویی رونمایی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از مدتها قبل شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر آنکه امیر قلعه‌نویی در پایان فصل از سپاهان جدا خواهد شد و جای فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال را خواهد گرفت.

شایعه‌ای که قلعه‌نویی در گفتگوی اخیرش با برنامه ورزش و مردم آن را تکذیب و اعلام کرد مجیدی سرمایه استقلال است و باید آرامش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از قلعه ‌نویی نوبت به احمد سعادتمند رسید که بگوید هیچ صحبتی با امیر برای حضور در استقلال نکرده است.

در چنین شرایطی گفته می‌شود که قلعه‌نویی تصمیمش را برای فصل بعد گرفته و مقصدش را هم مشخص کرده است.

آنطور که روزنامه جام جم نوشته، باشگاه مس مذاکراتی پنهانی با امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی سپاهان داشته است. این باشگاه شانس زیادی برای حضور در لیگ برتر دارد و می‌خواهد در صورت صعود یکی از قدرتمندترین تیم‌های فصل آینده را ببندد.ظاهرا مذاکرات اولیه هم مثبت بوده ولی همه چیز منوط به آن است که مس کرمان بتواند به لیگ ‌برتر برسد. اگر این اتفاق بیفتد سران آن باشگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند قلعه‌نویی را جذب کنند. آنها به سرمربی فعلی سپاهان اعلام کرده‌اند در صورت صعود، هزینه هنگفتی برای بستن تیمی قدرتمند می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان استقلال استقلال امیر قلعه نویی سپاهان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز مقابل ترکمنستان اولین بازی دور برگشت خود در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی را انجام خواهد داد.

شاگردان امیر قلعه نویی ۵ روز قبل توانستند ترکمن‌ها را در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آزادی با نتیجه پنج بر صفر شکست دهند تا قاطعانه ترین برد تاریخ رقابت دو تیم برای ایران شکل بگیرد.

بازی دو تیم در حالی در ورزشگاه کپه‌داغ عشق‌آباد برگزار خواهد شد که چمن مصنوعی این استادیوم یکی از چالش‌های اصلی امیر قلعه نویی است.

او در نشست خبری قبل از بازی به برگزاری بازی در چمن مصنوعی اشاره کرد و تعجب خود از این وضعیت به خاطر شرایط آب و هوایی را اعلام کرد تا نشان دهد نگران این موضوع است.

قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز به نتیجه بازی رفت اشاره کرده بود و بازی امروز را فارغ از آن عنوان کرد.

تیم ملی ایران تاکنون در عشق آباد موفق به پیروزی مقابل ترکمنستان نشده است تا قلعه نویی دنبال طلسم شکنی دیگری مقابل این رقیب باشد. برد احتمالی ایران سبب می‌شود تا سومین پیروزی متوالی مقابل ترکمنستانی‌ها شکل بگیرد.

تیم ملی ایران که با تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان با هفت امتیاز در رتبه اول گروه قرار دارد در صورت پیروزی مقابل ترکمنستان و همچنین از دست دادن امتیاز توسط هنگ کنگ در دیدار با ازبک ها خیلی زود جشن صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را جشن می‌گیرد.

حال باید دید امیر قلعه نویی در غیاب سردار آزمون که به دلیل مصدومیت در بازی رفت یک ماه نمی‌تواند بازی کند و غیبت علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی همچنان با ترکیبی از جوانان به مصاف حریف می‌رود یا قلعه نویی جانب احتیاط را در بازی برگشت رعایت خواهد کرد.

کد خبر 6062518

دیگر خبرها

  • امیر قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی