Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:40:02 GMT

راهکار تمیز کردن درگاه USB-C روی تلفن یا لپ تاپ

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۵۶۲

راهکار تمیز کردن درگاه USB-C روی تلفن یا لپ تاپ

پورت‌های USB-C به ویژه درگاه‌های USB-C در تلفن‌های هوشمند دائما در معرض پر شدن از گرد و غبار، خاک و سایر مواد زائد هستند. درک دلیل این موضوع دشوار نیست. اگر غالباً تلفنتان را در جیب خود و یا کیف خود قرار می‌دهید، احتمال این که گوشی شما کثیف شود زیاد است.

گاهی آلوده شدن درگاه USB-C تا حدی است که ممکن است متوجه شوید که کابل USB دیگر به هیچ وجه در جای خود قرار نمی‌گیرد، یا ممکن است در شارژ تلفن خود مشکلی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چنین است، وقت آن است که پورت USB-C را تمیز کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار، بدون آسیب رساندن به دستگاه شما آورده شده است. اگر لازم است پورت USB-C خود را تمیز کنید، این کار را با احتیاط انجام دهید. هرگز اشیاء فلزی مانند تیغه‌های چاقو یا فلزجات را وارد گوشی خود نکنید. زیرا فلز می‌تواند بدنه ظریف گوشی را خراشیده و حتی عمر دستگاه شما را کوتاه کند. در عوض، آنچه شما نیاز دارید یک قوطی هوای فشرده و انتخاب یک خلال دندان یا نخ دندان پلاستیکی است:

_کار را با قوطی هوای فشرده شروع کنید. هوا می‌تواند بدون نیاز به وارد کردن هر چیزی در درگاه، ضایعات را شل کرده و از دستگاه خارج کند. سعی کنید قوطی را صاف نگه دارید تا آلودگی‌ها را داخل گوشی نفرستید.

_اگر هوای فشرده شده همه زباله‌ها را بیرون نمی‌آورد، از یک خلال دندان استفاده کنید. یک خلال دندان استاندارد خیلی ضخیم است، اما می‌توانید از خلال‌های ظریف‌تر استفاده کنید یا خلال دندان را با چاقو از وسط نصف کنید.

_در پایان می‌توانید یک بار دیگر با دمیدن هوای فشرده شده در درگاه گوشی برای خارج کردن ضایعات تلاش کنید.

_اگر با کثیف شدن پورت USB-C مشکل مکرر دارید، نحوه حمل دستگاه خود را تغییر دهید. ساده‌ترین راه حل این است که آن را داخل جیب یا کیف خود داخل یک کیف مخصوص قرار دهید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لپ تاپ درگاه USB سبک زندگی پارسی خبر خلال دندان هوای فشرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، در نشست کارگروه گردشگری شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گزارش نهایی طرح پژوهشی با عنوان ارائه راهکار‌های مناسب (فنی-اقتصادی) جهت توسعه گردشگری آب توسط مجری طرح از اعضاء هیات علمی دانشگاه یزد، ارائه شد. 
 
در این نشست گزارش نهایی طرح تحقیقاتی "ارائه راهکار‌های مناسب (فنی-اقتصادی) جهت توسعه گردشگری آب" توسط مجری طرح ارائه گردید و ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های پیشنهادی توسط مجری طرح و لحاظ کردن نقطه نظرات ناظرین و توجه به شیوه‌نامه گردشگری آبی، کلیات گزارش نهایی طرح مورد تصویب اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت. 


شایان ذکر است طرح مذکور، به شناسایی پتانسیل‌ها و توسعه گردشگری آبی در استان یزد، به ویژه ظرفیت‌های گردشگری آبی محدوده سد هرات، پرداخته و چالش‌ها و نقاط قوت موقعیت مکانی سد هرات جهت توسعه گردشگری آبی در این منطقه را مورد بررسی قرار داده است

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد