Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مدیر روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان گفت:عصر امروز مشکلی جزیی در کارخانه PTA ۲ مجتمع شهید تندگویان برای لحظاتی باعث ایجاد دود در این واحد شد.

کیایی مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز مشکلی جزیی در کارخانه PTA ۲ مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان برای لحظاتی باعث ایجاد دود در واحد شد که با حضور به موقع همکاران آتش نشان شرکت این واقعه مهار شده و شرایط تحت کنترل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: تکذیب آتش‌سوزی در پتروشیمی شهید تندگویاناو افزود: با توجه به شرایط آب وهوایی منطقه در تابستان و گرمای زیاد در این ایام امکان وقوع چنین حوادثی بسیار بالا بوده به همین منظور به طور مرتب و هر هفته مانور‌هایی برای آمادگی بیشتر نیرو ها‌ی ایمنی وآتش نشانی مجتمع در مقابله با حوادث مختلف برنامه ریزی و اجراء می‌شود.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی تندگویان یادآور شد: به همین منظور به طور مرتب و هر هفته مانور‌هایی برای آمادگی بیشتر نیرو‌های ایمنی و آتش نشانی مجتمع در مقابله با حوادث مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

بنا اعلام فرمانده عملیات اطفای حریق حادثه پتروشیمی شهید تندگویان، تولید این شرکت بدون آسیب و توقف، به روال عادی خود در جریان است.

ساعت ۱۷:۱۵ عصر امروز (یکشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹) دکانتور‌های واحد PTA فاز دو پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل نشت Hot Oil دچار حریق شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت:هم اکنون واحد درحال سرویس بوده و هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته است لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، آتش سوزی ، پتروشیمی شهید تندگویان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتش سوزی پتروشیمی شهید تندگویان پتروشیمی شهید تندگویان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این مجتمع با عملکرد موفق خود در سال گذشته، توانست در صدر جدول «افزایش درآمد سالانه» پتروشیمی‌های کشور جای گرفته و از رقبای بورسی خود پیش بگیرد.

اکبر اسمعیلی ادامه داد: در بررسی گزارش‌های ماهانه پتروشیمی ارومیه همواره عملکرد خوبی داشت و توانست در نهایت درآمد خوبی را به میزان هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پتروشیمی ارومیه در سال گذشته بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این مجتمع در طول سال گذشته  درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رساند.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی ارومیه می گوید: بعد از پتروشیمی ارومیه؛ مجتمع های پتروشیمی‌ اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند.

پتروشیمی ارومیه در جنوب غربی شهرستان ارومیه، واقع شده است و دارای چهار واحد فرآیندی تولید کریستال ملامین، سولفات آمونیم، اسید سولفوریک و سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک و سرویس‌های جانبی تأمین‌کننده آب، بخار، هوا، نیتروژن، توزیع برق و مخازن است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد