Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مسابقه این فصل رقابت‌های اتومبیلرانی قهرمانی جهان در اتریش برگزار شد و لوئیس همیلتون راننده انگلیسی تیم مرسدس عنوان قهرمانی را به دست آورد.

والتری بوتاس، هم تیمی همیلتون در تیم مرسدس مقام دوم را به دست آورد. مکس ورستپن راننده هلندی ردبول هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه کارلوس ساینز از تیم مکلارن سریع‌ترین دور مسابقه را به نام خود ثبت کرد. سباستین فتل و چارلز لکلرک ۲ راننده سرشناس فراری از رقابت خارج شدند و نتوانستند از خط پایان عبور کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوئیس همیلتون فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد

شاگردان ژابی آلونسو با کسب یک پیروزی قاطع و پرگل، اولین جام فصل تحسین‌برانگیز‌شان را بردند و به سلطنت بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا پایان دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از 11 سال، بوندس‌لیگای آلمان سرانجام شاهد برپایی جشن قهرمانی تیمی جز بایرن مونیخ خواهد بود.

در آخرین شب از هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (یکشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها بایرلورکوزن صدرنشین بلامنازع رقابت‌ها میهمان خود تیم وردربرمن را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید و برای نخستین بار در تاریخ خود قهرمانی در بوندس‌لیگا را تجربه کرد.

ویکتور بونیفاسه در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی، گرانیت ژاکا در دقیقه 60 و فلورین ویرتز سه بار در دقایق 68 ، 83 و 90 گل‌های لورکوزن را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش را جشن بگیرد و با حفظ فاصله 16 امتیازی خود در فاصله تنها 5 هفته به پایان فصل، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کند.

بایرن مونیخ باخت، ‌لورکوزن برد؛ 3 امتیاز تا قهرمانی

این نخستین قهرمانی لورکوزن در تاریخ بوندس‌لیگا پس از 5 بار نایب قهرمانی این تیم بود و سرانجام طلسم ناکامی‌های تیم قرمزپوش بی‌آره‌نا برای فتح لیگ دسته اول فوتبال آلمان را شکست.

لورکوزن در حالی با هدایت ژابی آلونسو اولین قهرمانی‌اش را جشن گرفت که آخرین باری که تیمی غیر از بایرن مونیخ فاتح این رقابت‌ها شد به فصل 12-2011 برمی‌گشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • عکس| ابرخودروی جدید بوگاتی با طعم فرمول ۱
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟