Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم هندبال: با اینکه تصمیم بسیار سختی است، اما قصد دارم با ورود به دنیای مربیگری به طور حرفه‌ای هندبال را در این عرصه دنبال کنم و بتوانم دانش خود را در اختیار نسل جدید دختران هندبالیست قرار بدهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از فدراسیون هندبال، مرضیه افشاری ۲۴ ساله حدود ۶ سال در تیم‌های مختلف لیگ برتری از جمله هدف پویان جوان قم و فولاد مبارکه‌ی سپاهان بازی کرد و ازجمله ملی پوشان کشورمان در رده‌های مختلف نوجوانان، جوانان و زیر ۱۹سال و بزرگسالان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری با اعلام خبر خداحافظی خود به روابط عمومی فدراسیون گفت: با اینکه تصمیم بسیار سختی است، اما قصد دارم با ورود به دنیای مربیگری به طور حرفه‌ای هندبال را در این عرصه دنبال کنم و بتوانم دانش خود را در اختیار نسل جدید دختران هندبالیست قرار بدهم.

به گزارش فارس،مرضیه افشاری از سال ۹۲-۹۱ عضو تیم ملی نوجوانان شد و سابقه ۵ دوره حضور در تیم ملی در رده‌های مختلف را دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال اصفهان نوجوانان دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی