Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۸۰۰ واحد صنعتی استان کرمانشاه در راستای شعار سال تا پایان سال ۱۴۰۲ گازدار می‌شوند. - اخبار استانها -

سیروس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کرمانشاه، با بیان اینکه امسال شرکت گاز استان برنامه‌های جایگزینی 60 هزار مترمکعب گاز طبیعی با سوخت مایع را در واحد‌های صنعتی در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: برای تحقق شعار سال نیز گازرسانی به 800 واحد صنعتی تا پایان سال 1402 انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با اشاره به اینکه 1465 روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: در مجموع 75 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به 520 روستا با 308 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه پیمان‌های جدیدی نیز در دست اقدام است عنوان کرد: در مجموع اعتباراتی که در قالب طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاها مقرر شده امسال مصوب شود حدود 450 میلیارد تومان است.

طرح گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی در خراسان شمالی آغاز شدعدم توان مالی 90 هزار خانواده در استان کرمان برای خرید انشعاب گاز به وزیر نفت عنوان شدالبرز|عملیات اجرایی فاز دوم گازرسانی به روستاهای بخش آسارا آغاز شد+ تصاویر

شهبازی با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستاها درصد برخورداری روستاها به 91 درصد افزایش می‌یابد افزود: اعتبارات از منابع داخلی شرکت گاز است و با تخصیص نقدینگی گازرسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون شرکت گاز استان 600 هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعت دارد گفت: 99.5 درصد جمعیت شهری در 28 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

شهبازی با بیان اینکه گازرسانی به چهار شهر نودشه، نوسود، ریجاب و ازگله در دست اقدام است افزود: عملیات اجرایی نودشه به اتمام رسیده و مابقی شهرها در صورت نبود مشکل تا نیمه اول سال 1400 گازدار می‌شوند.

انتهای پیام/832/ ز

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایران بیشتر بخوانید... توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی اولویت گلستان است/وجود بیش از ۱۴۵۰۰ واحد فعال در شهرک‌ها سرپرست وزارت صنعت: "تولید" در صنایع ایران در ظالمانه‌ترین ‌و ناجوانمردانه‌ترین ‌شکل تحریم‌ها هم متوقف نشد‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایران کمیسیون صنایع استان کرمانشاه شرکت گاز استان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامی‌داشت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت از پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» خبر داد و گفت: با توجه به دستورات و تأکیدات رئیس عدلیه، دستگاه قضا به‌عنوان یکی از قوای سه گانه به‌منظور تحقق عینی و عملی راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری ایفای نقش خواهد کرد و در همین راستا مجموعه قضائی استان تهران نیز به مسئولیت‌های قانونی خود در این حوزه به‌طور ویژه عمل می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به برخی از اقدامات دستگاه قضا در استان تهران به‌منظور حل مشکلات و موانع موجود در مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: در سال گذشته سیاست دستگاه قضا در دوره «تحول و تعالی» مبنی بر حمایت قانونی از چرخه تولید به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار داشته و بر همین اساس، پیگیری‌های ویژه‌ای به‌منظور رفع موانع و مشکلات مورد اشاره در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران با مشارکت سایر دستگاه‌ها صورت گرفت.

وی در همین زمینه از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه پیگیری‌های مجموعه قضائی استان تهران در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی منتهی به احیا و راه‌اندازی هفت واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و جلوگیری از تعطیلی ۴۸ واحد تولیدی و صنعتی فعال با جمعیتی بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر نیروی کار شد.

القاصی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و دستاوردهای حاصل از تشکیل «کارگروه مدیریت تحقق و رسیدگی در پرونده‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در خلال بررسی پرونده‌های مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی توسط کارگروه مذکور، مشکلات و مسائلی احصا شد که ناشی از برخی رویه‌ها و ناهماهنگی‌ها میان دستگاه‌ها و ادارات مختلف بود که در همین زمینه مقرر شد تا نتایج حاصل از آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته به‌منظور اصلاح رویه‌ها و تقویت هماهنگی میان‌بخشی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه رویکرد دستگاه قضا با توجه به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید، تقویت تعامل با سایر بخش‌ها و شناسایی ظرفیت‌های مشارکت مردم در امر جهش تولید است، گفت: با توجه به تأکیدات و دستورات رئیس قوه قضائیه این موضوع به‌عنوان یک اولویت در دستور کار دادگستری کل استان تهران قرار دارد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6062627 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • اعمال ۴۱۰ میلیارد ریال تخفیف برای مشترکان برق مناطق فاقد شبکه گازرسانی سیستان وبلوچستان
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی
  • اجرای بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خطوط انتقال پرفشار گاز در کشور
  • ضرورت اجرای مقاوم‌سازی همسو با توسعه شبکه گازرسانی کشور