Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از چاره‌اندیشی برای تهاتر مطالبات قرارگاه خاتم‌الانبیا از دولت خبر داد.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: سردار محمد در این نشست گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی کشور و مسائل و مشکلات‌شان ارائه کرد که براین اساس قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر دولت بدهی خود را به قرارگاه پرداخت کند، این مجموعه می‌تواند حجم بالایی از فعالیت‌های عمرانی را در کشور به جریان بیندازد که به این منظور مقرر شد تهاتر مطالبات قرارگاه از دولت با واگذاری اموال و دارایی‌ها انجام شود یا اینکه به جای پرداخت بدهی‌های مالیاتی این نهاد به دولت، بخشی از مطالبات قرارگاه از این طریق تهاتر شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: براساس قانون قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) باید در پروژه‌ها تضامینی ارائه دهد که این اقدام سبب قفل شدن حدود ۵ درصد از منابع این مجموعه می‌شود، مقرر شد راه حلی اندیشیده شود تا مقام دولتی تضامین لازم را ارائه دهند تا ۵ درصد منابع در پروژه قفل نشود و بتوان از این منبع استفاده کرد.

طغیانی از ایفای نقش پررنگ‌تر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جهت محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) 20 صندوق پروژه دارد که این صندوق پروژه‌ها می‌توانند وارد بورس شوند و از طریق عرضه اولیه و پذیره‌نویسی تامین مالی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطالبات قرارگاه خاتم الانبیاء ص قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کم‌آبی، کاهش نرخ رشد جمعیت و تصادف سه مشکل استان سمنان است، ابراز داشت: حل این چالش‌ها عنایت ویژه دولت سیزدهم را می‌طلبد که امیدوارم این سفر سر منشأ خیر و برکت برای استان سمنان باشد.

وی ضمن بیان اینکه مطالبات مردم استان رصد شدند و آنها چشم انتظار تحقق آن از طریق پیگیری‌های دولت هستند، افزود: برآورده شدن این مطالبات کام مردم را از این سفر شیرین خواهد کرد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از بیست و نهم لغایت سی و یکم فروردین ماه میز خدمت در راستای ارتباط مردمی با رئیس جمهور تشکیل شده است، ابراز داشت: ۴۰۰ نیروی انسانی کار پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را عهده دار هستند.

هاشمی ضمن بیان اینکه اعتبارات لازم در دور اول سفر رئیس جمهور تخصیص یافت، تصریح کرد: ۲۱۱ پروژه از قبال آن به افتتاح و بهره برداری رسیدند که برخی از آنها در سفر سید محرومان به استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی ضمن بیان اینکه توجه به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان برای پیشگیری از آسیب‌ها یکی از نیازهای استان است، افزود: امیدواریم در این سفر نیز شاهد تدبیر راهکار برای حل این موضوعات نیز باشیم.

کد خبر 6082101

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست