Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار قم با بیان اینکه مرغ با قیمت مصوب ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: مرغ موردنیاز در استان تأمین‌شده و به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری در حاشیه نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، تأمین ماسک موردنیاز استان را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: 13 واحد کارگاهی و صنعتی ظرفیت تولید ماسک در استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با بیان اینکه این ظرفیت به دلیل عدم تمدید مجوزهای لازم به حد موردنیاز استان نرسیده است، افزود: مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تمدید مجوزهای تولید این واحدها اقدام کند، همچنین با یک پروسه زمانی دوماهه به دانشگاه این فرصت داده شود که نسبت به صدور مجوزهای دائم هم اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه کارگروهی مستقر در فرمانداری مسئول رسیدگی به توزیع ماسک‌ها به دست مصرف‌کننده است، گفت: بسیج اصناف نیز باید به مرجع موردنظر خودش، تأمین مواد موردنیاز اولیه را ارسال کند.

غضنفری با توصیه به استفاده از ظرفیت تولید ماسک خانگی در استان ابراز کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید چارچوب مواد مورداستفاده را ازنظر بهداشتی مشخص کرده و بسیج اصناف نیز وظیفه نظارت را بر عهده داشته و اتحادیه مربوطه نیز مجوز فعالیت را برای تولید این نوع ماسک‌ها بدهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم ظرفیت تولید استان را روزانه 500 هزار ماسک عنوان و تصریح کرد: تولید واقعی در استان، حداقل 150 هزار ماسک در روز بوده که باید به 250 هزار ماسک برسیم.

تخم مرغ در بازار همدان ارزان شدگزارش ویدئویی| توزیع 7 تن مرغ منجمد بین اقشار کم درآمد در میناب + فیلم400 تن مرغ تنظیم بازار در استان کرمانشاه توزیع می‌شود‌

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در قیمت ماسک در استان نخواهیم داشت و بر اساس قیمت مصوب در دسترس مصرف‌کننده قرار می‌گیرد، تأکید کرد: قیمت ماسک در چارچوب قیمت مصوب بوده و بر اساس آن سهم تولیدکننده و توزیع‌کننده تفکیک‌شده است.

غضنفری در بخشی از سخنانش پیرامون قیمت مرغ نیز با بیان اینکه استان قم مانند همه عرصه‌ها و مقاطعی که در کشور نوسان قیمت وجود داشت نسبت به سایر استان‌ها عملکرد خوبی داشته است، گفت: مرغ موردنیاز در استان تأمین‌شده و به قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با بیان اینکه مرغ با قیمت مصوب 15 هزار و 200 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: همچنین در این جلسه بر تداوم مصوبه تأکید شد البته هم باید نفع تولیدکننده و هم مصرف‌کننده را توامان با هم در نظر بگیریم.

وی در پایان قیمت مرغ منجمد را 13 هزار و500 تومان عنوان و خاطرنشان کرد: 120 تن مرغ منجمد در اختیار ستاد قرارگرفته تا در میان اقشار آسیب‌پذیر و جامعه مخاطب توزیع شود که در این جلسه تأیید و مصوب شد.

انتهای پیام/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| مرغداران قیمت مصوب مرغ را قبول ندارند تامین ذخایر گوشت مرغ تا پایان سال/ مرغ زنده ۱۰ هزار تومان تخم مرغ ارزان شد/ ستاد تنظیم بازار: شانه ای گران تر از ۲۰ هزار تومان نخرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اختیار مردم قرار می گیرد استاندار قم قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • اهمیت استراتژیک گندم
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • سیاست‌ های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد