Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دوازدهمین جلسه قرارگاه مدیریت بیماری کرونا ، ضمن خیرمقدم به مسئولان و تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان گفت: با توجه به شرایط فعلی و افزایش میزان بیماران مبتلا به کرونا در استان ایلام ، ممکن است که مراکز نقاهتگاهی برای پذیرش بیماران در مواقع نیاز فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در روز‌هایی که شیوع بیماری کرونا را در استان شاهد بودیم ، با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و ارگان‌ها ، مراکز نقاهتگاهی در سریع‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری رسید و در مدار خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

کریمیان مطرح کرد: ایجاد مراکز نقاهتگاهی در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح خواهد شد و در صورت کسب مجوز از این ستاد، این مراکز در مواقع لازم برای خدمات دهی به بیماران به کار گرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: تلاش و اهتمام مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه در جهت مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان قابل تقدیر است و یقیناً مردم و جامعه قدر این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها را خواهند دانست.

او بیان کرد: بیماری کرونا در حال حاضر هیچگونه درمان خاصی ندارد و تنها راه گریز از آن رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

کریمیان افزود: اگر مردم در سطح جامعه این مولفه‌ها را رعایت کنند ، قطعاً شاهد فروکش کردن  بیماری کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و درمان خدمت به مردم مراکز درمانی مراکز نقاهتگاهی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید

معاون بارزگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از گشایش ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در سال ۱۴۰۰ در این استان خبر داد و گفت: پارسال به‌طور میانگین هر ماه یک جایگاه عرضه سوخت مایع در استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، سیدیوسف موسوی سوخت‌رسانی ایمن به مردم را از اولویت‌های منطقه در سال ۱۴۰۳ بیان کرد و افزود: به‌منظور تسریع در فرایند سوخت‌رسانی و توزیع مناسب مجاری عرضه، پارسال با سرمایه‌گذاری حدود ۳ هزار میلیارد ریال بخش خصوصی، ۱۴ جایگاه عرضه سوخت در کلانشهر شیراز، آزادراه شیراز - اصفهان و برخی شهرستان‌های استان فارس افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی در تشریح دیگر اقدام‌های انجام‌شده در زمینه سرعت‌بخشی و تسهیل در فرایند سوخت‌رسانی بیان کرد: انجام تمهیدهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه احداث مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی، اتصال شرکت ملی پخش به درگاه ملی مجوزها، بررسی سریع درخواست‌ها و تعیین مکان‌های موردنیاز برای احداث جایگاه، ازجمله خدمات انجام‌شده در زمینه تسهیل فرایند عملیات توزیع سوخت در منطقه فارس بوده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت