Web Analytics Made Easy - Statcounter

سحنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصرامروز این کمیسیون که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، گفت: ستاری در این جلسه گزارشی از وضعیت اقتصاد دانش بنیان، ظرفیت ها ، توانمندی ها، جایگاه شرکت های دانش بنیان در  بین کشورهای منطقه، نقش مجلس در تحقق اقتصاد دانش بنیان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ارائه کرد.

تکلیف جدید کمیسیون عمران مجلس به وزارت راه برای ساخت مسکنبررسی مشکلات طرح هادی روستایی در کمیسیون شوراهای مجلس

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5200 شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد، اظهارداشت: ایران در حوزه های ICT، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و هوا و فضا رتبه مناسبی در دنیا دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: براساس گفته معاون علمی و فناوری آنچه در کارخانجات در جریان است با فعالیت شرکت های دانش بنیان متفاوت است زیرا کارخانجات تنها به دنبال تولید محصولات هستند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه 26 فروردین ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور 224 تن از نمایندگان آغاز شد.

سؤال نمایندگان از «مرتضوی» در دستورکار مجلسمحمد باقر قالیباف رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی مجلس گفت: به مردم عزیزمان به ویژه رزمندگان اسلام و به صورت ویژه‌تر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای عملیات شب گذشته تبریک و تهنیت دارم و خدا قوت به عزیزمان می‌گویم.

پس از آن روح الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت

-گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

-گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت .

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • زلنسکی: وضعیت میدان نبرد اوکراین بدتر می‌شود
  • نزدیک شدن به خودکفایی در تامین داروی فاکتور هشت
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • دهقانی: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی راه‌اندازی می‌شود
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی