Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:43:34 GMT

شهرداری اصفهان آماده به خدمت است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۸۸۸

شهرداری اصفهان آماده به خدمت است

شهردار اصفهان گفت: زیر بنای اصلی و رکن اصلی امنیت ملت، رضایت مردم است و شهرداری هروز در خدمت مردم تلاش میکند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ قدرت الله نوروزی در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی خدماتی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: از ارتش جمهوری اسلامی ایران کمال تشکر را دارم که در بعضی از پروژه‌های بزرگ، شهرداری را به گونه ای حمایت کرد که امروز شاهد موفقیت های بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقد بودند ورود به حلقه حفاظتی این شهر و ساخت رینگ چهارم به دلیل موانعی که وجود دارد امکان شدنی نیست، اما امروز اعلام میکنم در هر جلسه‌ای که با مدیران ارشد ارتش داشتیم گامی به جلو برداشته شد. 

وی ادامه داد: یقین دارم ارتش با توانمندی که دارد به راحتی می‌تواند بخش زیادی از این پروژه را اجرا کند. در ده کیلومتر که در زمین های ارتش است ورود پیدا کند. 

نوروزی با بیان اینکه  ارتش یکی  از ارکان موفقیت شهرداری بوده است، افزود: اگر امروز شهرداری منطقه شش پروژه های متعددی دارد و شهید کشوری با بخش ۱۴۰ هکتاری تحویل  شهرداری شده است، حاصل تعامل شهرداری با ارتش است. ارتش یکی از ارکان موفقیت شهرداری  بوده است و نام ارتش همیشه در ذهن مردم درخشان  و امروز اصفهانی ها خاطره بیشتری با ارتش خواهند داشت. 

وی ادامه داد: در منطقه پنج اتفاقات بزرگی خواهد افتاد و همه اینها به دلیل تعاملات شهرداری با ارتش است، منافع هر دو سازمان در نظر گرفته شده و منافع هر دو نهاد حل مشکلات مردم است. 

شهردار اصفهان در  رابطه با حاشیه ها گفت: نجیب زادگان بی ادعا باشید تا در دام نیافتید که آنها میخواند زمین بزنند، پیام این برنامه این است که سه سال سرمایه گذاری شده و امسال هر هفته مردم میوه شیرین خدمت را خواهند خورد و این مردم شایسته چنین خدمتی هستند. 

 

نوروزی تاکید کرد: شهرداری اصفهان آماده خدمت به مردم است. مدیران سازمان ها در این امر مهم شریک هستند و این خدمت در محاصره هیچکس نیست بلکه همه ارکانی که در این شهر دست یاری داده‌اند آنها در این خدمت شریک هستند. روزی شاهد افتتاح ۸۰ کیلومتر حلقه حافظتی این شهر خواهیم بود و نمایشگاه بین المللی در اختیار مردم قرار میگیرد. و خط دوم مترو با این حرکتی که آغاز کرده است و کسی نمی‌داند در زیر زمین چه خبر است. چه تبلیغ بکنیم و چه نکنیم صدای کمک کارگران مترو به گوش آن هایی که باید خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: زیر بنای اصلی و رکن اصلی امنیت ملت، رضایت مردم است و شهرداری هروز در خدمت مردم تلاش میکند. خوش حالیم که زاینده رود جریان دارد. در تابستان به این فکر میکردیم چه کنیم درختی خشک نشود، روحی پژمرده نشود و امروز خوشحالیم که رودخانه جاری است و شاید  نشاط در بین مردم است و با تلاش همه، ویروس‌ کرونا را با رعایت پروتکل های بهداشتی از بین ببریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: آمادگی‌ای که امروز جنکنده‌های سوخو۲۴ ما دارند، از هر زمان دیگری بهتر است و این شامل حال بقیه پرنده‌های ما نیز می‌شود.

وی افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطای راهبردی کند، ضربه‌ای می‌خورد که قابل جبران نخواهد بود.

امیر واحدی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها، چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها، آمادگی صد درصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی یک سیلی و تنبیه بود. توصیه می‌کنیم دشمن کاری نکند که با یورش بزرگ و همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران مواجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید