Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش در نامه‌ای به وزیر ورزش خواستار حمایت از بازگشایی باشگاه‌های این رشته ورزشی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ محمد تقی امیری خراسانی طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، مدیران کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌های بدنسازی و پرورش اندام استانی خواستار حمایت از بازگشایی باشگاه ها با به روز رسانی پروتکل های بهداشتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن نامه امیری خراسانی به وزیر ورزش و جوانان آمده است: باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در سراسر کشور بر اساس پروتکل های بهداشتی و اجتماعی نشان دادند که نه تنها همگام با مدافعان سلامت گام برداشتند بلکه با مدیریت ظرفیت جز مراکز کم خطر نسبت به خیلی از مراکز عمومی دیگر همچون وسایل نقلیه عمومی، مراکز خرید و تفریحی و ... می‌باشند.

در این نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید، درصد اعظم صاحبان این باشگاه‌ها و مربیان مشغول در این باشگا‌ها، تنها منبع درآمدی برای امرار معاش خود را دارند و تعطیلی باشگاه‌ها درصد اعظمی از این قشر را دچار خسارت‌های فراوان مادی و معنوی خواهد کرد.

امیری خراسانی در ادامه این نامه از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده تا وی از بازگشایی باشگاه ها و خارج شدن از لیست اماکن پر خطر در ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا حمایت کند.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین در نامه‌ای به مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، تعطیلی باشگاه ها را دغدغه مشترک بین ادارات کل و فدراسیون دانست و از آنها خواستار مذاکره با ستاد استانی کرونا برای خارج شدن از لیست اماکن پرخطر با به روز رسانی پروتکل‌های بهداشتی شد.

امیری خراسانی در نامه ای به روسای هیات های استانی نیز ضمن تشکر از آنها به دلیل رشد و توسعه آن هیات به ویژه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، از آنها خواست تا با تعریف پروتکل‌های جدیدتر و به روزتر و همچنین پیگیری مستمر در اداره کل ورزش و جوانان و ستاد استانی مبارزه با کرونا از تعطیلی مجدد باشگاه ها جلوگیری کنند.

سرپرست فدراسیون در پایان، سلامتی جامعه را مهمترین امر دانست و اعلام کرد خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام در کنار ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا و مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش ورزشی ورزش سلامت فدراسیون بدنسازی و پرورش بدنسازی و پرورش اندام بازگشایی باشگاه ها امیری خراسانی ورزش و جوانان نامه ای وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان