Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:58:45 GMT

بیت‌سعید باید پاسخگو باشد/ نکونام در فولاد می ماند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۷۹۴۵

بیت‌سعید باید پاسخگو باشد/ نکونام در فولاد می ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران درباره عدم شروع تمرنینات تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما دیروز تست جدید دادیم اما تاکنون نتایج رسمی تست‌ها به دستمان نرسیده و منتظریم تا با اعلام نتایج، به سازمان لیگ، ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی در مکاتباتی نتایج تست‌ها را ارسال کنیم تا چنانچه در بررسی‌ها مشخص شد، مبتلایان کرونا در تیم ما از مرز ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده و در دو تست پیاپی، نتایج بازیکنانی که قبلاً تست‌شان مثبت شده بود، منفی شود و تمرینات خود را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری افزود: آقای بیت سعید در محاسبات خود نیز دچار اشتباه شده بود که من اسناد آن را در سایت باشگاه خواهم گذاشت و در آن اسناد زمان دقیق تست‌ها و قرنطینه شدن او مشخص است و نمی‌دانم آن صحبت‌ها با عجله بوده یا مساله دیگری که خودش باید پاسخگو باشد اما متأسفانه اینگونه مصاحبه‌ها می‌تواند جو را نیز مشتنج کند و منجر به نتیجه‌گیری های غیرعادلانه‌ای شود.

مدیرعامل فولاد درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش توضیح داد: پول بازیکنان برزیلی را پرداخت کردیم. هم به فیفا و هم به وکلای این دو بازیکن، اعلام کردیم که پرداختی صورت پذیرفته است. منتظریم تا فیفا نامه‌های ما را به کمیته تعیین وضعیت خود ارجاع دهد و مشکل بسته بودن پنجره‌های نقل و انتقالاتی تیم به زودی برطرف شود چرا که در رأی فیفا آمده بود که با پرداخت بدهی می‌شود پنجره تیم ما مجدداً بازگشایی شود.

در بخش پایانی صحبت‌هایش آذری ضمن تمجید از کادر فنی و پزشکی تیمش گفت: از پزشک و سرپرست تیم‌مان تشکر ویژه دارم چرا که در این مدت سعی کردند آماری صادقانه را از باشگاه فولاد در رابطه با کرونا اعلام کنند. جواد نکونام حضورش در تیم ما تمدید شده است و امسال زحمات زیادی را متحمل شده و شما او را فولادی بدانید و باید او و دستیارانش تلاش کنند تا تیمی به مراتب قدرتمندتر از لیگ نوزدهم را برای فولاد لیگ بیستم ببندند و راهی مسابقات نمایند.

کد خبر 4972461

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید آذری جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون والیبال اتحادیه جهانی کشتی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون فوتبال تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!

استقلال که پس از به ثمر رساندن گل سوم مقابل شمس آذر فکر می‌کرد همه چیز تمام شده و یک پیروزی کاملاً آسان انتظارش را می‌کشد، در دقایق پایانی دچار مشکل شد و تاوان بی‌تفاوتی خود را با دو گل پرداخت کرد. البته آبی‌پوشان به هر طریقی که بود توانستند بازی را به سود خودشان تمام کنند ولی نباید فراموش کنیم که سعید دقیقی در این فصل ضربه‌ای به استقلال زد که تا اینجای کار هیچ تیم و مربی دیگری موفق به زدن آن نشده است.

اگر جام حذفی را کنار بگذاریم و صرفاً لیگ برتر را ملاک قرار بدهیم، شمس آذر قزوین تنها تیمی است که در این فصل توانسته چهار گل وارد دروازه استقلال بکند و سعید دقیقی از این بابت همراه با شمس آذر رکورددار است. البته مس رفسنجان و محرم نوید کیا نیز همین شرایط را پیرامون استقلال و جواد نکونام دارند، اما چهارگل مس به استقلال در قالب لیگ برتر و جام حذفی بوده است.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انتقام شدید سعید واسعی از تیم سابق
  • ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!
  • شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد
  • سعید دقیقی: بازی با استقلال؟ روز بد داوری بود! / فیلم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • بیانیه بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی از طرف آمریکا
  • ببینید | سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات؛ عجب شوتی