Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر عبدالله یحیی الحاکم، رئیس سازمان اطلاعات دولت صنعا اظهار کرد: ما امروز به همراه تمامی قبایل یمن در ورودی‌های شهر مأرب هستیم و به زودی وارد این شهر خواهیم شد و مرکز فرماندهی نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی در کنترل ما خواهد بود.

سایت وزارت دفاع وابسته به دولت نجاد ملی که از حمایت انصارالله یمن برخوردار است، به نقل از الحاکم آورده است، امروز تمام قبایل در راس آن‌ها آزادگان دو استان مأرب و الجوف در ورودی‌های این شهر هستند و در آینده بسیار نزدیک وارد مأرب خواهند شد و آن را به آغوش وطن بازمی‌گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحاکم به عنوان رئیس سازمان اطلاعات و داده‌های نظامی دولت صنعا به ائتلاف سعودی درباره هدف گرفتن تاسیسات نفتی مأرب هشدار داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الحاکم در اشاره به هدف گیری تاسیسات شرکت نفتی آرامکوی عربستان در صورت حمله به پالایشگاه‌های صافر در مأرب گفت: بازو‌های قوی و بلند ما به همه تاسیسات نفتی و اقتصادی آن‌ها می‌رسند و قادر به نابودی کامل آن‌ها هستند. آن‌ها قادرند مقابله به مثل یا برخوردی شدیدتر کنند.

این چهره نظامی دولت صنعا اظهار کرد، توانمندی‌های اطلاعاتی گروه انصارالله از جبهه‌های مرزی فراتر رفته و به عمق پایتخت‌های دشمنان، اتاق‌های عملیات‌های سری آنها، مراکز جنگ الکترونیک و سامانه‌های ارتباطی رمزدار آن‌ها رسیده است.

وی به در اختیار داشتن بانک اهداف مهم، حیاتی و دوربرد نیرو‌های مسلح یمن اشاره کرد.

اخیرا در اطراف مأرب درگیری‌ها بین ارتش یمن و قبایل هم‌پیمان آن و مزدوران ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن شدت گرفته است.

روز یکشنبه سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد، نیرو‌های ارتش یمن حمله شدیدی به مزدوران دولت مستعفی در رشته کوه‌های خرفان و مواضعی به سمت روستای الحجله در شهرستان العبدیه در جنوب مأرب داشته‌اند.

به گفته این منبع، درگیری‌ها در جنوب منطقه استراتژیک الوعیل و اطراف دو منطقه الشوحط و الحمرانی و غرب روستای رمضه به سمت کوه الرخیم رخ دادند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تاسیسات نفتی تهدید نظامی عربستان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام امریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.   کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند