Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:19:35 GMT

خروج ستاره اسپانیایی از لیست خرید کلوپ

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۰۷۰

خروج ستاره اسپانیایی از لیست خرید کلوپ

بر خلاف شایعات، یورگن کلوپ علاقه ای به خرید تیاگو از بایرن مونیخ ندارد و انتقال این بازیکن به آنفیلد منتفی شده است.


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تیاگو، هافبک اسپانیایی و 29 ساله بایرن مونیخ یک سال دیگر با این تیم به اتمام خواهد رسید و اخبار حاکی از علاقه این بازیکن به انتقال به تیم دیگری است. اگرچه در هفته های اخیر شایعات حول محور انتقال تیاگو به لیورپول بود، اما نشریه ESPN امروز در گزارشی مدعی شد یورگن کلوپ به این نتیجه رسیده در این شرایط لزومی به اقدام برای خرید این بازیکن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تیاگو 29 ساله است و بایرن مونیخ برای فروش او 30 میلیون یورو طلب کرده است. خرید چنین بازیکنی با سیاست های نقل و انتقالاتی مرسی سایدی ها سازگار نیست و آنها معتقدند پرداخت چنین رقمی صحیح نمی باشد. در واقع لیورپول در تابستان امسال قصد ندارد فعالیت چندانی داشته باشد و فقط اگر مهره ارزشمندی از این تیم حدا شود آنها به دنبال خرید بازیکن جدید خواهند رفت.

 

همچنین در این گزارش عنوان شده یورگن کلوپ از داشتن بازیکنانی چون نبی کیتا و ستاره جوانی به نام کورتیس جونز که به تازی قراردادش را به مدت پنج سال تمدید کرده رضایت دارد و فکر خرید تیاگو در ذهن او جایی ندارد. منچسترسیتی و منچستریونایتد را می توان به عنوان مقاصد احتمالی تیاگو خطاب کرده و البته طبق اظهارنظر هانسی فلیک، بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام خواهد داد.

یورگن کلوپ (سرمربی) نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 تیاگو آلکانتارا نقل و انتقالات اروپا لیورپول بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 تیاگو آلکانتارا نقل و انتقالات اروپا لیورپول بایرن مونیخ بایرن مونیخ یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس

وینگر تیم ملی آلمان، گام دیگری به بازگشت نزدیک‌تر شد. 

سرژ گنابری در روز یکشنبه، در تمرینات بایرن مونیخ پا به توپ شد.

طرفداری | گنابری ۲۸ ساله که در جریان دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود، سه بازی اخیر باواریایی‌ها را به همین دلیل از دست داد. او دو روز قبل، نرم دویدن در تمرینات را از سر گرفت و امروز بالاخره توانست دوباره کار با توپ را از سر بگیرد. این خبر خوبی برای توماس توخل خواهد بود که به فاصله ۱۰ روز دیگر، باید تیمش را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید بفرستد. 

سرژ گنابری به تمرینات بایرن مونیخ برگشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد