Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مشهد از شناسایی و دستگیری متهمان اصلی سرقت‌های خودرو و موتورسیکلت در پوشش خانوادگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح عملیات تیم‌های تجسس کلانتری کاظم آباد مشهد گفت: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت در دستور کار سرکلانتری غرب مشهد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران انتظامی در این ماموریت ضربتی 3 مرد و 2 زن را به عنوان متهمان سرقت‌های خودرو و موتورسیکلت دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه 2 مرد 41 و 34 ساله همراه زنی 27 ساله متهم پرونده‌ای هستند که در آن خودرو سواری را به طور دربستی کرایه می‌گرفتند، افزود: این افراد با کشاندن راننده به مناطق حاشیه‌ای شهر و استفاده از مواد بیهوش کننده مرتکب سرقت می‌شدند.

سرهنگ صارمی ادامه  داد: با اعلام سرقت به عنف خودرو پراید سفید رنگ در روز چهارشنبه هجدهم تیرماه به فوریت‌های پلیسی 110، تیم تجسس کلانتری کاظم آباد وارد عمل شد و سرنخ‌هایی به دست آمد که در کمتر از 12 ساعت منجر به ترسیم چهره فرضی یکی از متهمان و پاتوق سارقان در محدوده بلوار توس مشهد شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل را به طور ضربتی پاکسازی و متهمان را در حالی با تیراندازی هوایی دستگیر کردند که 2 مرد 34 و 41 ساله قصد فرار داشتند.

وی گفت: مالک خودرو پراید در مواجهه حضوری، متهمان را شناسایی کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

زن و شوهر جوان، متهم پرونده سرقت های سریالی موتورسیکلت

فرمانده انتظامی مشهد در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تیم های تجسس کلانتری کاظم آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت، پیگیری سرقت‌های سریالی موتورسیکلت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های پلیسی در این باره رد پای زن و مردی جوان را در سرقت‌ها نشان می داد، عنوان کرد: پلیس پس از بررسی‌های علمی و دقیق، این متهمان که زن و شوهری جوان بودند را شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهمان وارد عمل شد و این 2 متهم در حالی دستگیر شدند که مرد جوان از روی پشت بام قصد فرار داشت .

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن است، این متهمان در پوشش خانواده موتورسیکلت‌ها را به سرقت می‌برده‌اند و تحقیقات پرونده برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت مشهد دستگیری فرمانده انتظامی مشهد سرقت های خیابانی فرمانده انتظامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول