Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

عصبانیت آقای گل سری آ از تیفوسی های لاتزیو

بیانکوچلستی بعد از آغاز دوباره مسابقات فوتبال در ایتالیا دچار افت محسوس و عجیبی شد و شاگردان سیمونه اینزاگی گه تا قبل از تعطیلی یکی از بخت های مسلم فتح عنوان قهرمانی بودند، حالا باید برای تثبیت جایگاه دوم با تیم هایی چون آتالانتا و اینتر مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه چیرو ایموبیله در حال حاضر با یک گل برتری نسبت به کریستیانو رونالدو و با 29 گل بهترین گلزن سری آ محسوب می شود، اما او نیز در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و یکی از دلایل نتایج دور از انتظار لاتزیو لقب گرفته است.

به نظر می رسد این روند نتیجه گیری به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده و آنها در شبکه های اجتماعی چیرو ایموبیله را مورد توهین قرار داده اند. اتفاقی که منجر به این واکنش متفاوت از سوی مهاجم 30 ساله و ایتالیایی شده است. اخبار حاکی از احتمال انتقال چیرو ایموبیله به بارسوناست و این روند ممکن است او را مصمم به جدایی از لاتزیو بکند.

چیرو ایموبیله گفت: "احتمالا برخی از حافظه کوتاه مدتی در مورد خاطرات دارند، بنابراین من از همه شما می خواهم که به خانواده ام کاری نداشته باشید. اگر می خواهید حرف زشت یا توهین آمیز بنویسید، مستقیما خودم را مورد خطاب قرار دهید. خانواده من هیچ ارتباطی با هیچ یک از این مسائل ندارند، متشکرم."

مانوئل نویر: فعلا به بارسلونا یا ناپولی فکر نمی کنم

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیروز قرعه کشی شد و بایرن مونیخ که در بازی رفت با 3 گل چلسی را مغلوب کرد، باید به مصاف برنده مسابقه ناپولی و بارسلونا برود. اگرچه تقریبا صعود بایرن مونیخ به دور یک چهارم قطعی شده، اما مانوئل نویر و توماس مولر از صحبت در مورد بازی های بعدی و احتمالی اجتناب کرده اند.

مانوئل نویر گفت: "اگر ما موفق به غلبه بر چلسی شده و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم، فقط آن موقع روی دیدار با برنده بازی ناپولی مقابل بارسلونا تمرکز خواهیم کرد.

سوالی در مورد ارزیابی حریفان بعدی احتمالی بعدی در لیگ قهرمانان اروپا در این مقطع برای من پیش نمی آید، زیرا ما ابتدا باید بازی دوم مقابل چلسی را برگزار کنیم. ما از بازی به بازی به آینده فکر می کنیم و تا امروز نیز اینگونه بوده است. تاکنون که اینگونه فصل برای ما خوب پیش رفته است."

توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ نیز در مورد شرایط تیمش گفت: "ما ابتدا باید مقابل چلسی بازی کنیم، بنابراین من نمی خواهم در مورد حریف احتمالی در مرحله یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی چیزی صحبت کنم که این بی احترامی نسبت به باشگاه چلسی خواهد بود. ما هنوز از حضور در لیسبون و بازی مقابل ناپولی یا بارسلونا اطمینان نداریم."

تراشتگن هر بازی ما را نجات می دهد

بارسا در دیداری که دشوار از کار در آمد، به زحمت در زمین وایادولید به پیروزی رسید تا موقتا فاصله با رئال مادرید را به یک امتیاز کاهش دهد و همچنان شانس قهرمانی داشته باشد.

تک گل آبی اناری ها را آرتورو ویدال دقیقه 15 روی پاس لیونل مسی به ثمر رساند. بارسا در دقایق پایانی به لطف دو مهار عالی مارک آندره تراشتگن توانست پیروزی را حفظ کند.

سرجی روبرتو که در این بازی به عنوان هافبک در میدان حاضر بود، به خبرنگاران گفت:« هوا خیلی گرم بود و به خصوص در ابتدا کمی اذیت شدیم با این حال نیمه اول همه چیز تحت کنترل ما بود و باید گل های بیشتری می زدیم. قطعا اگر این اتفاق رخ می داد، روند بازی هم عوض می شد ولی نیمه دوم، وایادولید بازی را به تعادل کشاند. خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم و مهم نیز همین بود.»

سرجی ادامه داد:« در میانه زمین آزادی عمل داشتم و همیشه این را فرصتی برای ارائه بهترین بازی هایم می دانم. سعی می کنم از این موقعیت به خوبی استفاده کنم. نیمه دوم در پستی هجومی تر نیز بازی کردم و نمی توانم ناراضی باشم.»

تراشتگن:« مارک بارها خودش را ثابت کرده و مهارهای عالی او چیز جدیدی نیستند. بازی به بازی با همین مهارها در حال نجات دادن ماست و جای خوشبختی است که گلری مثل او را در اختیار داریم. با تراشتگن کسب پیروزی همیشه راحت تر است.»

دعوای نایکی و بارسا برسر کیفیت پیراهن

قرار بود از پیراهن جدید باشگاه بارسلونا در بازی برابر اسپانیول(18 تیر) رونمایی شود ولی موندودپورتیوو گزارش دادند که رونمایی به تاخیر افتاده است.

دلیل این تاخیر به مشکلی عجیب در کیفیت پیراهن ها مربوط است به این صورت که پیراهن ها هنگام شست و شو یا تعریق، کمرنگ می شوند که در نوع خود جالب توجه است. به همین دلیل نایکی باید دوباره پیراهن هایی جدید تحویل باشگاه بارسلونا و فروشگاه های رسمی این باشگاه بدهد.

از این ناحیه هم نایکی و هم فروشگاه های رسمی بارسلونا که بعضا پیراهن ها را پیش فروش کرده بودند، متضرر خواهند شد. در واقع دو نوع پیراهن به بارسا تحویل داده شده بود. اولی "Vapor Match" که گران تر است و هیچ مشکلی نداشت و دومی "Stadium" که این سری پیراهن ها دچار مشکل بودند.

رقم خسارت برآورده شده از سوی باشگاه بارسلونا بین 15 تا 20 میلیون یورو بوده و آنها از نایکی درخواست غرامت کرده اند. اگر نایکی از پرداخت این غرامت سر باز بزند، بارسلونا کار را به دادگاه خواهد کشاند.

امروز موندودپورتیوو گزارش داد که پیراهن "Vapor Match" بارسا در فروشگاه نایکی واقع در کورت اینگلس بارسلون در حال فروش است اما فروشگاه های رسمی باشگاه بارسلونا احتمالا از دو روز دیگر فروش این پیراهن را آغاز خواهند کرد. پیراهنی که 145 یورو(3600000 تومان) قیمت گذاری شده و در صورت تقاضای درج نام و شماره، بر این قیمت افزوده نیز خواهد شد.

تاریخ عرضه و فروش پیراهن ارزان تر که 90 یورو ارزش گذاری شده اما هنوز نامشخص است و نایکی در تلاش برای رفع نقص این پیراهن است که در عرضه اولیه بی کیفیت از آب در آمد.

رکورد تاریخی سیمئونه

اتلتیکو مادرید شب گذشته در وندا متروپولیتانو و به زحمت توانست 1-0 بر رئال بتیس پیروز شود. وی ای آر دو بار گل های کوریا و موراتا را مردود اعلام کرد اما در ادامه، اخراج هرموسو را صحیح ندانست و گل مردود شده دیه گو کاستا توسط داور را نیز صحیح اعلام کرد تا با همان گل دقیقه 85 اتلتیکو بتواند بتیس را از پیش رو بردارد.

به این ترتیب اتلتیکو برای هشتمین فصل متوالی توانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. اتلتیکو با مربی غیر از دیگو سیمئونه تنها توانسته بود سه بار متوالی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و قبل از اینکه سیمئونه، در 20 سال گذشته تنها خاویر آگیره در فصل 08-2007 و آبل رسینو در فصل 09-2008 بود که توانسته بودند اتلتیکو را به لیگ قهرمانان برسانند.

تنها فصلی که سیمئونه نتوانسته اتلتیکو را به لیگ قهرمانان هدایت کند، به اولین سال حضورش بر می گردد که از نیمه های فصل کار را در دست گرفت و در نهایت با اختلاف اندکی اتلتیکو عنوان پنجم را کسب کرد.

با سیمئونه اتلتیکو 4 بار عنوان سوم، دو بار عنوان نایب قهرمانی و یک بار عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کرده و فصل جاری نیز در رقابت با سویا فعلا در رده سوم قرار دارد.

کسب سهمیه برای لاتزیو مانند قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو بعد از باخت خانگی شاگردانش در هفته سی‌و‌دوم سری آ اعتراف کرد که کسب اسکودتو برای تیم او هدفی واقع‌بینانه نبوده است.

سیمونه اینزاگی پس از باخت 2 بر یک روز گذشته لاتزیو مقابل ساسوئولو در ورزشگاه المپیکو که سومین باخت متوالی این تیم بود و منجر به افزایش فاصله این تیم با یوونتوس صدرنشین به 8 امتیاز شد، گفت:« بازیکنان ما با تمام توان‌شان تلاش کردند. متأسفانه در این مقطع باز هم کافی نیست. ما طی چند روز اخیر بارها با بازیکنان‌مان صحبت کرده‌ایم.

با این فاصله کم میان بازی ها، واقعاً مشکلات زیادی داریم. ساسوئولو آنقدر بازیکن روی نیمکتش داشت که توانسته بود با 9 تغییر نسبت به بازی قبلی، ترکیبی متفاوت را به میدان بفرست اما ما فقط مجبور بودیم با همان ترکیب و آرایشی به میدان برویم که در بازی مقابل لچه داشتیم و همان اتفاقی رخ داد که در آن بازی افتاد. یک بار دیگر ما گل زدیم و جلو افتادیم و در پایان باختیم.»

اینزاگی در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت:« ما چند امتیاز دیگر می‌خواهیم تا سهمیه را قطعی کنیم و اسکودتو برای ما همان کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. صحبت از قهرمانی لاتزیو همیشه کمی اغراق‌آمیز بود چون ما باید واقع‌بین باشیم. این حرف من معنایش این نیست که ما تسلیم خواهیم شد. فصل آینده در لیگ قهرمانان ما قادر خواهیم بود که از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم.»

ستین همیشه قصد دارد ما را کوچک کند

بارسلونا شب گذشته به زحمت توانست در زمین رئال وایادولید پیروز شود. تک گل پیروز بخش این تیم را آرتورو ویدال به ثمر رساند و در پایان بازی کیکه ستین سرمربی بارسا همه چیز را به گردن گرمای هوا، خشک بودن زمین چمن و بی دقتی مهاجمانش انداخت و تاکید داشت که اگر در تمام کنندگی بهتر عمل می کردند، قادر بودند با برتری پرگل، بازی را به اتمام برسانند.

سرخیو گونزالس سرمربی وایادولید که از اظهارات کیکه ستین خشمگین شده بود، پاسخ او را اینگونه داد:« ستین همیشه در صدد کوچک کردن حریفانش است و هر زمان که ناکام می ماند، به جای ستایش از تیم رقیب، اقدام به بهانه جویی های مختلف می کند. فصل گذشته که او مربی بتیس بود و ما در بنیتو ویامارین این تیم را شکست دادیم نیز ستین سعی در کوچک کردن ما داشت.

در زمین تنها یک تیم بود که ایجاد خطر می کرد و آن، رئال وایادولید بود. به خاطر نمایش مان در 20 دقیقه پایانی، شایسته حداقل کسب یک امتیاز بودیم و حق مان باخت نبود. اگر بارسا تنها با یک گل پیروز شد، دلیلش نه گرما بود و نه زمین. نمایش خوب ما باید با حداقل امتیاز همراه می شد.»

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال خارجی فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان سری آ لاتزیو مانوئل نویر بایرن مونیخ تراشتگن بارسلونا نایکی سیمئونه اتلتیکو مادرید کیکه ستین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال خارجی فوتبال اروپا سری آ لاتزیو مانوئل نویر بایرن مونیخ تراشتگن بارسلونا نایکی سیمئونه اتلتیکو مادرید کیکه ستین باشگاه بارسلونا چیرو ایموبیله لیگ قهرمانان بایرن مونیخ مانوئل نویر پیراهن ها یک چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،علی پروین می‌گوید جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست و اگر او به جای درویش بود به بازیکن پولکی می گفت خداحافظ!  شاید کلیت حرف علی پروین درست باشد.اسطوره پرسپولیس ۳۰ سال قبل می‌گفت اگر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید باید یک پولی هم از جیب بدهد. پروین با این جمله می‌خواست ارزش پیراهن پرسپولیس را یادآوری کند که به طور کلی حرف درستی هم بود اما زمانه به معنای واقعی کلمه عوض شده و متر و معیارهای الان حتی با دو سال پیش هم قابل مقایسه نیست. 

محض اطلاع علی پروین همین حالا بازیکنان پرسپولیس و استقلال به شدت پولکی هستند و البته بسیاری از بازیکنان پولکی دیگر هم در تیم‌های متمول لیگ برتری بازی می‌کنند.کسانی که سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را دارند و سال‌ها با قلب قرمز و آبی و نشان دادن عدد ۶ و ۴ حسابی تعصب خود را به رخ می‌کشیدند. 

پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم

از علی پروین عزیز باید پرسید اگر پسر شما هنوز فوتبال بازی می‌کرد و با پیشنهاد ۱۱۰ میلیارد تومانی یک تیم پولدار مواجه می‌شد آیا به او توصیه می‌کردید که در پرسپولیس بماند؟ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم باید با زمان جلو برویم و دورانی که می‌گفتند پیراهن پرسپولیس و استقلال ارزش دارد و بازیکنان به خاطر این پیراهن باید قید پیشنهادهای بهتر را بزنند،سال‌هاست که تمام شده است. حتی همان ۳۰ سال پیش هم تیم‌هایی مثل کشاورز و تجارت و بعدها بهمن بسیاری از متر و معیارهای مالی در فوتبال ایران را عوض کردند. حالا سه دهه از آن زمان گذشته و بعضی از باشگاه‌ها برای جذب بازیکن حتی دلار خرج می‌کنند و کاری هم ندارند که دلار مثلاً ۵۰ هزار تومان است یا ۷۰ هزار تومان! 

علی پروین البته نیت بدی ندارد و با مدیرعامل پرسپولیس هم حسابی رفیق است اما باید بپذیرد این پول است که رنگ پیراهن‌ها را تعیین می‌کند و مردم هم خوشبختانه یا متاسفانه بعد از یک مدت همه چیز را فراموش می‌کنند.خوب به خاطر داریم که سال‌ها قبل بازیکنی از استقلال به یک تیم صنعتی رفت و در شرایط بد مالی استقلال را تنها گذاشت اما دو سال بعد که برگشت با شعار (فلانی با تعصب) به شدت از روی سکوها تشویق شد! با این شیوه مطمئنا پول نقش اول نقل و انتقالات فوتبال ایران را دارد و حتی اگر پروین هم مدیرعامل پرسپولیس بود شاید ناچار می شد از مواضع 30 ساله خود کوتاه بیاید و برای حفظ بازیکنان تیمش یا جذب ستاره ها سر کیسه را شل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!