Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@17:18:45 GMT

طرح قرآنی نورالثقلین در ایلام اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۱۴۹

طرح قرآنی نورالثقلین در ایلام اجرا می شود

حجت الاسلام فتاحی با اشاره به اجرای طرح قرآنی نورالثقلین در سطح استان، گفت: این طرح با محوریت مساجد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار محتلف جامعه در سطح استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: طرح قرآنی نورالثقلین با هدف حاکم کردن گفتمان قرآنی و سبک زندگی قرآنی در جامعه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام« محمد فتاحی» با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم در سطح استان برگزار می شود، افزود: این طرح با چشم انداز ۱۰ ساله، طرحی خانواده محور،خودجوش و مردم نهاد است که مساجد نقش هدایتی و محوری در اجرای طرح دارند.

 


وی تصریح کرد: به منظور کیفیت بخشی به این طرح هیئت اندیشه ورز متشکل از نخبگان فرهنگی، قرآنی و افراد تاثیرگذ   در مرکز استان  تشکیل گردیده است که نقش راهبری دارند.

 

حجت الاسلام فتاحی گفت: نهضت قرآنی نورالثقلین با تشکیل یک مرکز پشتیبان شامل ارکان مسجد، موسسه قرآنی، هیئت مذهبی شکل می گیرد و با محوریت یک مدیر و یک مربی برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام  ابراز کرد: محتوای آموزشی این طرح به صورت کتاب و نرم افزار تهیه و تدوین گردیده که دراختیار مخاطبان طرح قرار خواهد گرفت.
 

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به وضعیت موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی، راه اندازی این طرح از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شکل خواهد گرفت.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح قرآنی ایلام قرآنی نورالثقلین برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجتماع مردمی وعده صادق با حماسه خوانی میثم مطیعی چهارشنبه ۲۹ فروردین حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

این مراسم که در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود در مشهد مقدس، حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام)، رواق امام خمینی (ره) برقرار است و ورود برای عموم مردم آزاد است. 

طبق برنامه در این اجتماع حجت‌الاسلام علی علیزاده به عنوان سخنران حضور دارد، سعید قانع مرثیه‌سرایی و میثم مطیعی حماسه‌خوانی می‌کنند. حجت‌الاسلام حسن فیروزی‌نیا نیز قرائت دعای جوشن صغیر را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی