Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور خواستار شفاف‌سازی سازمان لیگ در خصوص قراردادهای اسپانسری و پخش اینترنتی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس الیاسی در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتور، اظهار کرد: علیرغم اعتراض باشگاه تراکتور در ارتباط با شروع مجدد لیگ‌‌برتر، مسابقات از سر گرفته شد و شاهد هستیم با تمامی تاکیدات سازمان لیگ، مشکلات متعددی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد و ابهام پشت ابهام است که در روند اجرای لیگ‌برتر روز به روز در حال شکل‌گیری است، تا جایی که حتی برداشت ما این است که هفته‌ی گذشته واکسن کرونا در لیگ ایران ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متولی فوتبال ایران سازمان لیگ و ذی‌نفعان اصلی فوتبال نیز تیم‌های فوتبال هستند؛ اما در این فوتبال هیچ گزارش شفافی به ذی‌نفعان اصلی داده نمی‌شود. موج ابهام فضای فوتبال ما را درنوردیده و عزمی هم برای رفع ابهام نیست. از سویی قرارداد اسپانسری تبلیغات دور زمین و سهم تیم‌ها مشخص نیست و گزارشی داده نمی‌شود، چرا کلیه تیم‌ها که اعضای مجمع هستند نه اطلاع دقیقی از بحث تبلیغات محیطی دارند و نه اطلاع دقیقی از این قرارداد. از سوی دیگر فعالیت غیرشفاف در حوزه حق پخش اینترنتی برای یک سایت اینترنتی است. فعالیتی که این روزها خود را در نشست‌های خبری پیش و پس از بازی‌ها نشان می‌دهد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه تراکتور در ادامه گفت: سئوالات متعددی در این ارتباط وجود دارد، اینکه قرارداد منعقد شده با این سایت اینترنتی چه زمانی و به چه شکلی و در قالب چه روند قانونی منعقد شده؟ آیا این قرارداد مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد؟ آیا روند قانونی یک مزایده طی شده است؟ آیا رقبا توانسته‌اند در مزایده مربوطه حضور یابند؟ سهم و حق قانونی باشگاه‌های پرطرفدار تراکتور، پرسپولیس، استقلال، سپاهان، نساجی، فولاد، ملوان و کلاً باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک در این ارتباط به چه شکل دیده شده؟

الیاسی با اشاره به صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: باشگاه‌ها برای این فوتبال هزینه‌ می‌کنند، ولی تعدادی از مجموعه‌های جانبی با استفاده از نفوذ و ارتباط، بهره‌برداری مالی می‌کنند. سازمان لیگ حتی به خود زحمت نداده تا در خصوص قرارداد با این سایت اینترنتی برای باشگاه‌ها اطلاع‌رسانی کند.

وی همچنین توضیح داد: چطور ممکن است که کارمند رسمی صدا‌‌وسیما مجموعه‌ای ایجاد کرده و پخش اینترنتی مسابقات فوتبال و نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها را برعهده می‌گیرد؟ آیا این وب‌سایت با بخش تحلیلی آن سایت معروف در ارتباط نیست؟ آیا این موارد باعث بوجود آمدن شائبه رانت نمی‌شود؟ آیا این موضوع به اصل ایجاد فرصت برابر برای تمامی رسانه‌ها در جهت تولید محتوا خدشه ایجاد نمی‌کند؟

وی در پایان اظهار کرد: با ممنوعیت ورود خبرنگاران و عکاسان به ورزشگاه‌ها در فضای کرونایی، درآمد اصحاب رسانه فعال در عرصه فوتبال بسیار کاهش یافته است؛ اما در همین فضا بعضاً تعداد خاصی از اصحاب رسانه در ورزشگاه‌ها حضور می‌یابند که ایجاد شائبه می‌کند. 

باشگاه تراکتور ضمن اعلام حمایت از این قشر فرهیخته، زحمت‌کش و فعال جامعه، خواستار اجرای قانون به طور یکسان برای تمامی رسانه‌ها و پایان یافتن فرصت‌ویژه‌ی ایجاد شده برای عده‌ای خاص است. باشگاه تراکتور همچنین از کلیه باشگاه‌های لیگ برتری دعوت می‌کند تا نسبت به تغییر روند موجود و پاسخگو کردن سازمان لیگ نسبت به کلیه موارد مالی و قراردادها که مستقیماً به درآمد باشگاه‌ها مرتبط می‌شود، یک وحدت رویه اتخاذ کنند.

الهامی: تا تکلیف دیدارهای عقب‌افتاده مشخص نشود، بازی نمی‌کنیم!/ در نبود تماشاگران بازی شور و شوقی نداشت

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال تراکتور تبریز بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و تراکتور بعد از روزهای کرونا و قرنطینه/ تیم مجیدی همچنان نمی‌برد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز باشگاه تراکتور سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس