Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:19:53 GMT

دستگیری عوامل تیراندازی به مامور منابع طبیعی لنده

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۳۰۴

دستگیری عوامل تیراندازی به مامور منابع طبیعی لنده

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از شناسایی دستگیری عاملین تیراندازی به مامور یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در آب بهاره خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزین جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت گفت: بدون شک امنیت به عنوان یکی از مهمترین مولفه های زندگی در جامعه تلقی می شود که هرچه این امینت فراگیر تر باشد زندگی ما در جامعه نیز آسوده خاطر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی تیراندازی ماه گذشته به یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در منطقه آب بهاره که منجر به زخمی شدن این مامور شد پلیس های تخصصی ما عملیات شناسایی عاملین را از همان روز اول در دستور کار قرار داده و پس از یک ماه تحقیق و بررسی عاملین را شناسایی و با حکم قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: در این عملیات پلیسی تعداد چهارنفر از متهمین شناسایی و دستگیر شدند و یک قبضه سلاح کلاشیکفی که با آن به مامور یگان حفاظت منابع طبیعی تیر اندازی شد نیز کشف و ضمیمه پرونده شد.

جمشیدی گفت: متهمین به همراه سلاح مکشوفه جهت طی مراحل قضایی و قانونی به مقامات قضایی در شهرستان لنده تحویل شدند.

وی در پایان تاکیدکرد: اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی و فراگیر شدن چتر امنیت در این شهرستان مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی است که انتظار داریم شهروندان نیز کوچکترین موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 و انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق 197جهت ارتقای سطح کمی و کیفی پلیسی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد

رئیس کل دادگستری مازندران به افرادی که قصد تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی در استان را دارند هشدار داد برخورد قضایی با متعرصین انجام می‌شود و برخورد دستگاه قضایی مازندران با متخلفین، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی جنگلی- جلگه‌ای، اراضی حفاظت شده البرز مرکزی و اراضی ساحلی سیسنگان شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخی زمین‌های جنگلی و ساحلی در شهرستان نوشهر مورد تصرف قرار گرفته و متاسفانه برخی افراد به خود اجازه می‌دهند علی‌رغم اینکه این زمین‌ها متعلق به منابع ملی است، زمین را در ید و تصرف غاصبانه خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط تکلیف دارند از اراضی ملی و منابع طبیعی صیانت و حفاظت کنند، چرا که این اراضی، جزو انفال و متعلق به مردم است و دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل منابع طبیعی استان، به عنوان امین مردم باید از این منابع خدادادی حراست کنند.

پوریانی با بیان اینکه دستگاه قضایی در این راستا ورود جدی به موضوع خواهد داشت، تصریح کرد: افرادی که قصد تعرض به منابع ملی و منابع طبیعی دارند از این قصد خود عدول کنند، چرا که قطعاً برخورد دستگاه قضایی با متخلفین، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی اراضی ملی غرب استان، افرادی ساخت و سازهایی انجام دادند و علی‌رغم اینکه حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات در خصوص این زمین‌ها صادر شده، ولی متاسفانه اداره کل منابع طبیعی تاکنون نسبت به اجرای این احکام اقدام نکرده و به تکالیف و وظایف خود در این خصوص عمل نکرده است که قطعاً دستگاه قضایی به موضوع ورود نموده و نسبت به اجرای احکام صادره به قید فوریت اقدام خواهد شد. 

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری مازندران در جریان سفر کاری خود به غرب استان از اراضی جنگلی- جلگه ای موسوم به 10 هکتاری در روستای ملکار، اراضی 5 هکتاری حفاظت شده البرز مرکزی در مجاورت پارک سیسنگان، اراضی جنگلی منطقه توسکاتک و اراضی ساحلی سیسنگان بازدید به عمل آورد و به صورت میدانی، وضعیت تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ساخت و سازهای بدون مجوز و تصرفات اراضی ملی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد