Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دانا روز بیست و نهم تیر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
روابط عمومی بیمه دانا با صدور اطلاعیه‌ای، از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی اشخاص حقیقی صاحب سهم و همچنین وکیل، نماینده یا نمایندگان قانونی اشخاص حقوقی سهامدار دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه بیست و نهم تیر ماه سال جاری به نشانی تهران، دروازه دولت، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به خیابان اکباتان، کوچه کامکار، پلاک 1 ساختمان سعدی بیمه دانا، طبقه هفتم برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستور جلسه این مجمع، استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به 29 اسفند ماه سال 1398، انتخاب اکچوئر رسمی، حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.
گفتنی است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به موجب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع عمومی صرفاً با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران، به اطلاع می‌رساند به منظور رعایت بهداشت و سلامت سهامداران، مشاهده جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت از طریق سایت رسمی به صورت آنلاین امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجمع عمومی عادی بیمه دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس این هفته در یک جلسه مهم دور هم جمع می‌شوند تا درباره یک قانون بحث برانگیز تصمیم گیری کنند.

سایت اتلتیک خبر داده اکثر باشگاه‌های لیگ برتری می‌خواهند قانونی را وضع کنند که سقف خرید باشگاه‌ها را محدود کند. این قانون که قرار است آن را "سقف دستمزد" بنامند، روز دوشنبه مورد بحث قرار می‌گیرد.

بر اساس این مفهوم، سقف دستمزد عملاً مقدار هزینه‌ای را که هر باشگاهی می‌تواند در تیمش سرمایه‌گذاری کند، محدود می‌کند و آن را به چند برابر آنچه کم‌درآمدترین باشگاه از حق پخش و معاملات تجاری لیگ دریافت می‌کند، کاهش می‌دهد.

اگر این قانون مطابق جدول فصل گذشته از ابتدای فصل جاری اعمال می‌شد، حداکثر هزینه قانونی حدود 550 میلیون یورو بود، یعنی پنج برابر حدود 110 میلیون یورویی که ساوتهمپتون قعرنشین با درآمد متمرکز به دست آورد.

بدین ترتیب جای تعجب وجود ندارد که این ایده در میان باشگاه‌هایی که کمتر از باشگاه‌های بالانشین جدول درآمد کسب می‌کنند، محبوب باشد. باشگاه‌های میان و حتی پایین جدولی این قانون را راهی برای جلوگیری از ولخرجی باشگاه‌های بزرگ می‌دانند. بدون این قانون، آن‌ها نگران هستند که تعادل رقابتی بین باشگاه‌های لیگ برتر بیشتر از قبل از بین برود.

منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی با این قانون مخالف هستند و اعتقاد دارند که این طرح، قانون رسمی بریتانیا را نقض خواهد کرد. در شرایط کنونی چلسی این مرز را رد کرده است و سیتی هم فاصله چندانی با عبور از آن ندارد.

دیگر خبرها

  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?