Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:59:53 GMT

رضاییان همچنان گلزن در ترکیب الشحانیه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۳۱۲

رضاییان همچنان گلزن در ترکیب الشحانیه

رامین رضاییان در دیدار تدارکاتی امروز تیمش مقابل الوکره موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی‌پوش ایرانی تیم الشحانیه که نمایش درخشانی طی دو فصل حضورش در جمع این تیم داشته، با توجه به تعطیلی لیگ ستارگان به دلیل شیوع کرونا، در دیداری تدارکاتی امروز تیمش به مصاف الوکره رفت.

 

این دیدار با گل رامین رضاییان با ضربه سر به سود الشحانیه در جریان بود اما در نیمه دوم الوکره موفق شد از تغییرات شکل گرفته در ترکیب حریف و سود بردن از بازیکنان تیم دوم، استفاده کند و گل تساوی را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضاییان که با شماره 10 الشحانیه برای این تیم به میدان می‌رود، به عنوان یکی از گلزن‌ترین این تیم محسوب می‌شود که با درخواست تمدید قرارداد از سوی باشگاه نیز مواجه شده و احتمالا فصل آینده را نیز در جمع الشحانیه به کار ادامه خواهد داد.

قطر الشحانیه رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الشحانیه رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز درح الی به میدان می‌رود که هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی برای حفظ آنها در کورس قهرمانی با استقلال برای اوسمار ویه را قابل قبول نیست.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت که بردهای قابل توجهی را با تفکرات خود در نیم فصل دوم برای پرسپولیس به ارمغان آورده است دنبال سه امتیاز بازی حساس خارج از خانه مقابل نفت آبادانی است که با آمدن فراز کمالوند توانست سپاهان اصفهان را شکست داده و به نوعی رقیب اصفهانی سرخابی‌های پایتخت را از مدار قهرمانی خارج کند. حالا او که روزگاری در کادر فنی استقلال تهران نیز حضور داشت دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس است تا اینگونه به قهرمانی آبی پوشان در لیگ بیست و سوم هم کمک کرده باشد.

با این حال ویه را تصمیمی برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمش و ایجاد ریسک در پیروزی تیمش ندارد. او که در ۶ بازی اخیر تنها به دلیل محرومیت یا مصدومیت دست به تغییر ترکیب تیمش زده بود امروز هم این تاکتیک را برای چینش بازیکنان در شروع مسابقه در نظر گرفته است تا ترکیب احتمالی زیر برای این تیم به میدان برود.

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و اوستون ارونوف.

کد خبر 6081550

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم