Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم مسیر حرکت برمبنای ایجاد عدالت فضایی و توجه به تمام مناطق توسعه یافته و حاشیه شهر با ایجاد پروژه‌های کلان، منطقه‌ای و محله‌ای بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز _یکشنبه ۲۲ تیرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه شش اظهار کرد: اگر همدلی و هم سویی در میان نهادها، مؤسسات و سازمان‌هایی که تأثیرگذار در امر پیشرفت کشور هستند وجود نداشته باشد پروژه‌های مهم عملیاتی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از شهرداری و مناطق ۱۵ گانه برای انجام اقدامات و فعالیت‌های ارزنده در شهر تصریح کرد: از ابتدای شورای پنجم مسیر حرکت بر مبنای ایجاد عدالت فضایی و توجه به تمام مناطق توسعه یافته و حاشیه شهر با ایجاد پروژه‌های کلان، منطقه‌ای و محله‌ای بوده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان اصفهان ادامه داد: آغاز عملیات احداث پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر هسطح در بزرگراه شهید کشوری نمونه بارز این اقدامات ارزشمند و فرا منطقه فرامنطقه‌ای است.

وی اظهار کرد: هر هفته شاهد افتتاح چندین پروژه و کلنگ زنی از پروژه‌های جدید در شهر هستیم که این اقدامات در راستای توسعه شهر انجام می‌شود.

طغیانی تصریح کرد: اصفهان برای همه نصف جهان و برای ما همه جهان است؛ بنابراین تلاش می‌کنیم که این شهر به قله‌های افتخار بیش از گذشته دست یابد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه اصفهان در حوزه شهرسازی و معماری همچنان در کشور می‌درخشد، ادامه داد: این درخشش به دلیل همت مدیران شهری و همراهی سایر نهادها و مشارکت و همکاری مردم رقم خورده است.

کد خبر 433377

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر سازی شوراي شهر مدیران شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران