Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» بر ضروری بودن تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی تاکید کرد. تاریخ انتشار: 20:56 - 22 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۹۹۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، امروز یکشنبه ۲۲ تیر سومین نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» به منظور بررسی روند اعطای این تسهیلات برای کسب و کارهای به شدت آسیب دیده ، مسائل مربوط به ثبت نام و پرداخت به کسب و کارهای مشمول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 محمد شریعتمداری در این نشست، تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی را امری ضروری دانست.

دستگاه‌های اجرایی متولی اطلاع رسانی به مخاطبان خود هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید خود را متولی ارتباط با مخاطبانشان بدانند، اضافه کرد: برای ثبت نام مراجعان به سامانه کارا و دریافت تسهیلات ویژه کرونایی هر دستگاه باید در ظرف زمانی مشخص به مخاطبان خود اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: پیام تبریک شریعتمداری به مناسبت هفته تامین اجتماعی

شریعتمداری با اشاره به ضرورت تسریع در ارسال پیامک از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای صاحبان کسب و کار‌های مشمول دریافت تسهیلات، سهولت در پرداخت، سهولت در اخذ ضمانت نامه و ضامن توسط بانک‌ها و موسسات عامل را از جمله رویکرد‌های تسریع در اعطای تسهیلات ویژه کرونایی دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگویی به شکایات گزارش شده در سامانه کارا را ضروری دانست و گفت: کسانی که در سامانه کارا با مشکلاتی مواجه می‌شوند باید هرچه سریع‌تر در جریان حل مشکل خود قرار بگیرند. همچنین مساله رفع مشکل مغایرت کدملی و شماره کارگاهی و ... باید در دستور کار قرار بگیرد.

هرکسی از یارانه عمومی استفاده کند باید به صورت شفاف اعلام شود

شریعتمداری تاکید کرد: اسامی افرادی که از یارانه عمومی استفاده می‌کنند باید به صورت شفاف اعلام شود. برای مثال اگر کسی از منابع عمومی برای راه اندازی مرغ داری وام اشتغال روستایی دریافت می‌کند، همه باید بتوانند به صورت هوشمند این اطلاعات را مشاهده کنند و بدانند که چه کسی و با چه هدفی وام ۴ درصدی می‌گیرد.

شریعتمداری به مساله تداخل وظایف دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره کرد و گفت: هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که بنگاه‌ها بتوانند هرچه سریع‌تر از تسهیلات ویژه کرونایی استفاده کنند، بنابراین بنگاه‌های مشمول تسهیلات کرونایی با معرفی از طرف هر یک از دستگاه‌ها تسهیلات دریافت خواهند کرد.

سومین جلسه «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، وزارت کشور، بانک مرکزی، اتاق تعاون و اتاق اصناف ایران برگزار شد.

نمایندگان حاضردراین نشست دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای بهبود روند ارائه این خدمات مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شریعتمداری وزارت تعاون تسهیلات ویژه کرونایی اعطای تسهیلات ویژه کار و رفاه اجتماعی ثبت نام و پرداخت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد

طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که دیروز چهارشنبه ۸ فروردین بود و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو تمدید مهلت طرح جنجالی جذب سرباز را از دادگاه رژیم صهیونیستی خواستار شد
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • نگرانی شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه: حالا چرا اینقدر عجله؟!