Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای کیوسک های سطح شهر یاسوج به معضلی بی پایان تبدیل شده است و طبق گفته اعضای شورای این شهر پای برج سازان هم به این ماجرا باز شده است و از طرفی برخی اعضای شورا اجازه جمع آوری کیوسک های غیرمجاز را نمی دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ماجرای کیوسک های سطح شهر یاسوج به معضلی بی پایان تبدیل شده است و به نظر می رسد ساماندهی این کیوسک ها به عمر شورای دور پنجم و شهردار فعلی قد ندهد چرا که به نظر می رسد عزم جدی برای ساماندهی و همچنین جمع آوری کیوسک های غیرمجاز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم داشتن عزم جدی برای جمع اوری کیوسک های غیرمجاز را می توان از نشست های شورای شهر یاسوج و صحبت های اعضای این شورا دریابیم به گونه ای که برخی از اعضای شورا از لزوم جمع اوری ان ها صحبت می کنند اما برخی دیگر این اظهارات را عوام فریبی می نامند و اعتقاد دارند خود اعضای شورا اجازه نمی دهند این کیوسک ها جمع اوری شود.

محمدرحیم دهرابپور عضو شورای شهر یاسوج در نشست امروز این شورا بیان کرد: ۲۰۰ کیوسک در سطح شهر یاسوج وجود دارد که از این تعداد تنها ۲۰ کیوسک دارای مجوز هستند و بقیه فاقد مجوز هستند که باید جهت جمع آوری آنها اقدام شود.

دهراب‌پور تصریح کرد: ۹۰ درصد کیوسک‌های بورس بازی شده اند و حتی برخی برج داران این شهر هم کیوسک دارند که باید بررسی و جمع آوری شوند چرا که افراد مستحق و نیازمند نیستند.

وی به اعضای شورای شهر توصیه کرد که از موضع گیری های جانبدارانه خودداری کنند و بگذارند بحث کیوسک‌ها و جذب نیرو در شهرداری یاسوج بررسی و تعیین تکلیف شوند.

هدایت اکبری، عضو دیگر شورای شهر یاسوج نیز گفت: وقتی می خواهند کیوسک های غیرمجاز و فاقد مجوز سطح شهر یاسوج را جمع آوری کنند اعضای شورا مانع کار می شوند بنابراین اعضای شورا عوام فریبی نکنند که می خواهیم کیوسک ها را جمع آوری کنیم بلکه در صورتی که قصد چنین کاری دارند بدون ملاحظه کاری شروع کنند.

این اظهارات اعضای شورای شهر یاسوج می تواند مقدمه ورود دستگاه های نظارتی به موضوع کیوسک های شهر یاسوج باشد و مشخص شود چه کسانی اجازه نمی دهند کیوسک های غیرمجاز از سطح شهر جمع اوری شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای شهر یاسوج سطح شهر یاسوج اعضای شورا کیوسک ها جمع اوری جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دبیرخانه این شورا اعلام کرد: با توجه به این که در برخی رسانه‌ها از پایگاه خبری تحلیلی "نورنیوز" به عنوان رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی یاد می‌شود، دکتر رضا سراج معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شعام اعلام کرد:

شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه‌ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود. ضمن اینکه با هیچ کدام از رسانه‌ها، دارای ارتباط اختصاصی و ویژه نیز نمی‌باشد.

کد خبر 844769 منبع: ایرنا برچسب‌ها رسانه - خبرگزاری خبر ویژه شورای امنیت ملی

دیگر خبرها

  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی