Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقف تسهیلات طرح «همیاران سپهر» بانک صادرات ایران برای خرید کالا و خدمات داخلی باکیفیت با کارت اعتباری تا ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، متقاضیان می‌توانند در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، برای خرید از حداقل ٨٦۰ فروشگاه تولیدکنندگان محصولات داخلی باکیفیت در سراسر کشور، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از کارت اعتباری این طرح استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی باکیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های جدید شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک به‌روزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهره‌مندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گسترده‌تر شده است.

شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ١٥ و ١٨ درصد خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیش از ٣٧ شرکت تولیدی داخلی طرف قرارداد، مراجعه مستقیم به شعب یا سایت بانک و شرکت، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر»، درخواست خود را به بانک ارائه کنند.

فهرست فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های طرف قرارداد بانک صادرات ایران در طرح تسهیلاتی همیاران سپهر را اینجا ببینید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارت اعتباری همیاران سپهر بانک صادرات ایران بانک صادرات ایران همیاران سپهر کارت اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و ... مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و ... نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • ۵۰۰میلیون دلار پروژه توسط متخصصان ایرانی در سریلانکا اجرا شده است
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟