Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در این استان پرداخت و گفت: در این هفته بیش از 10 عنوان برنامه متنوع فرهنگی و مذهبی در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سیده ماه‌منیر گرجی‌زاده به 21 تیر ماه سالروز قیام خونین مردم مشهد علیه هنجار شکنی رضا خان پهلوی و آغاز هفته عفاف و حجاب  اشاره کرد و به تشریح عناوین و برنا مه های این هفته که تا ۲۷ تیر ماه نیز به طول می‌انجامد، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 21 تیرماه و اولین روز هفته عفاف و حجاب به نام «حیا، عفت، مقاومت فرهنگی و واقعه گوهرشاد» ،۲۲ تیرماه، با عنوان «حیا، عفت و تحکیم خانواده و فرهنگ فاطمی،۲۳ تیرماه، به نام «حیا و عفت؛ فطرت انسانی و مطالبه جهانی»،۲۴ تیرماه، «حیا و عفت؛ زمینه‌ساز ظهور» ، ۲۵ تیرماه، «حیا و عفت؛ امنیت اجتماعی» ،۲۶ تیرماه، با عنوان «حیا و عفت، احترام به قانون و تکریم جامعه»  و ۲۷ تیرماه، نیز با عنوان «حیا و عفت، شکر عملی و تجلی بندگی» نامگذاری شده است.

گرجی زاده ابراز داشت: بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان به مناسبت ۲۱ تیر ماه روز ملی عفاف و حجاب برنامه های متنوع و گسترده ای را در طول سال جاری پیش بینی و اقدامات لازم را طبق زمان بندی مناسب در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به فضای ایجاد شده به سبب بیماری کرونا روند اجرایی برنامه ها تغییرکرده و رویکرد اساسی تولید محتوا با محوریت فضای مجازی می باشد.

گرجی زاده اظهار داشت: برگزاری جلسات هم اندیشی جهت گفتمان سازی الگوی سوم مقام معظم رهبری با محوریت سبک زندگی فاطمی همچنین تولید محتوا در فضای مجازی، فضا سازی میادین، بیلبوردها و تیزر شهری با موضوع عفاف و حجاب، و برنامه های گفت و گو محور در شبکه استانی دنا  با محوریت کارشناسان بسیجی از جمله برنامه های این هفته در کهگیلویه و بویراحمد است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تولید انیمیشن (پویانمایی)، مصاحبه با زنان موفق کار آفرین بسیجی، تولید عکس نوشته و اینفوگرافی سخنان رهبری وصیت نامه شهدا احادیث و روایات در مورد عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

گرجی زاده از برگزاری پنج سری مسابقه فرهنگی و هنری متنوع ویژه رده های سنی مختلف در استان خبرداد و گفت: مسابقه طراحی محصولات عفاف و حجاب با عنوان لباس و مد اسلامی روز - لباس و مد اسلامی سنتی، مسابقه ایده پردازی و خاطره زیبا از حجاب، مسابقه نقاشی با مضوعات من حجاب را دوست دارم و پدر و مادر الگوی حجاب فرزندان  از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: در برنامه لایو اینستاگرام که با حضور کارشناسان مذهبی و مشاورین اسلامی برگزار می شود درباره عفاف و حجاب بحث و گفت و گو خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از بانون برتر فعال اجتماعی بسیجی در نهادها و ادارات استان را از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام کرد و گفت:  کارگاه های آموزشی مجازی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و عفاف و حجاب نیز برگزار خواهد شد.

گرجی زاده تصریح کرد: امروز نیز با حضور در برنامه زنده  شبکه استانی دنا به تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان پرداختم .

این مسول یادآور شد: در پایگاه های مقاومت بسیج زنان و نواحی و شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز برنامه های متنوعی در هفته عفاف و حجاب اجرا می شود.

وی تعامل و هم افزایی با نهادهای مختلف و جلسات حضوری و مجازی هیئت اندیشه ورز، کارشناسان و نخبگان به ویژه فعالان فرهنگی استان در جمع بندی برنامه ها نقش بسزایی داشته است .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هدف اصلی از اجرای برنامه های بسیج جامعه زنان در طول سال گفتمان سازی الگوی سوم مقام معظم رهبری با محوریت سبک زندگی فاطمی و الگوهای برتر استانی و همچنین تربیت کارشناس خواهر در حوزه زن و خانواده با استفاده از ظرفیت نخبگانی موجود در استان می باشد.

انتهای پیام/82008

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان حجاب عفاف بسیج خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد هفته عفاف و حجاب گرجی زاده حیا و عفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، امروز، _ پنجشنبه، سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران در خصوص اجرایی شدن طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب»، اظهار کرد: پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد پوشش محلات هدف دفاتر تسهیل‌گری در امتداد اجرای طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» از طریق ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تجهیز کلاس‌های درس به قفسه کتاب اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح ۸۰ جلد کتاب و یک تا دو عدد سرگرمی برای هر قفسه از طریق مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون به استان ارسال و طی مراسمی در مدرسه سمیه و شهید یوسفی بخش کم برخوردار مهریان جای گذاری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کود بر و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر همین اساس به استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نخست این طرح دو قفسه به‌همراه کتاب و سرگرمی اهدا شد.

وی تصریح کرد: طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در راستای برنامه‌های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 745813

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد