Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@11:04:46 GMT

دعوای حقوقی ۱۸۰ موسسه دانشگاهی علیه ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۸۵۶۸

صد و هشتاد دانشگاه و دانشکده در آمریکا در برابر سیاست‌های دولت ترامپ برای صدور روادید دانشجویی اقامه دعوی می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از شبکه تلویزیونی سی. جی. تی ان؛ سیاست جنجالی رئیس جمهور ترامپ برای صدور روادید بین المللی برای دانشجویان این بار با چالشی جدید و آن هم از سوی حدود صد و هشتاد دانشگاه و دانشکده روبرو شده است؛ دانشگاه هارواد و موسسه فناوری ماساچوست بانیان اصلی در به راه افتادن این چالش حقوقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس سیاست جدید دولت ترامپ، دانشجویان خارجی که دروس آن‌ها به صورت کاملا آنلاین ارائه می‌شود، باید خاک آمریکا را ترک کنند. دانشجویان زیادی از کشور‌های دیگر، از جمله از چین از این سیاست جدید تاثیر می‌گیرند و مجبور هستند که به کشور‌های مبدا خود باز گردند.
در برخی موارد​ دانشجویان مجبور می‌شوند با دو یا چند پرواز خود را به کشورشان برسانند که با لغو شدن برخی از پرواز‌ها به دلیل فراگیر شدن بیماری کووید ۱۹ مجبور به بازگشت به آمریکا می‌شوند یا با مشکلات زیادی روبرو هستند.
برای برخی دانشجویان مشکل زمانی حادتر می‌شود که با توجه به برنامه ریزی‌هایی که برای حضور در خاک آمریکا داشته اند، به اجاره خانه یا خودرو اقدام کرده اند. برچسب ها: دعوای حقوقی ، دانشگاه ها ، امریکا ، سیاست های ترامپ

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دعوای حقوقی دانشگاه ها امریکا سیاست های ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • مدعیان حقوق بشر به برقراری آتش‌بس در غزه کمک کنند
  • چگونه دانشگاه‌ها زندگی افراد مسن را بهبود می‌بخشند؟
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد