Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ فیلم نامه‌های «دومین روز پاییز» به تهیه کنندگی ناصر شفق مهر، کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری، «خورشید آن ماه» به تهیه کنندگی منوچهر محمدی، کارگردانی ستاره اسکندری و نویسندگی سمیه تاجیک، « تئوری آلبرت» به تهیه کنندگی جعفر آقا باباییان، کارگردانی و نویسندگی مریم سادات رضوی، « احمد به تنهایی» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام، «برای مرجان» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حمید زرگر نژاد و« لاله کبود»به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهرشاد کارخانی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلمنامه شورای ساخت کارگردانی و نویسندگی تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم‌های تولیدی توسط فیلم‌سازان جوان مهابادی و از فارغ التحصیلان این دفتر تولید شده و آماده‌ نمایش شده‌اند.

وی افزود: فیلم‌کوتاه داستانی دوراهی، به نویسندگی و کارگردانی شیدا فرجاد و فیلم‌کوتاه داستانی ژیان به نویسندگی و کارگردانی محمد ادیب خضر زاده تولید شد.

بایزیدی اضافه کرد: فیلم دوراهی داستان پسر بچه‌ای است که مادرش مسئولیت خرید وسایل خانه را به وی می‌دهد.

رئیس انجمن سینمای‌جوان مهاباد ادامه داد: فیلم‌کوتاه ژیان هم با موضوع مردی که پاکبان است و برای تسکین رنج‌ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد.

وی همچنین بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی سکالا به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی کامیار قادری و فیلم کوتاه پاک کن به نویسندگی و کارگردانی علی امینی‌نیا آماده‌ نمایش شد.

بایزیدی ادامه‌ داد: فیلم‌کوتاه داستانی پاک‌کن، داستان‌مردی را روایت می‌کند که وی در حال تکمیل‌کردن و نوشتن‌رمان است که طی‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد تصریح کرد: فیلم‌کوتاه سکالا با موضوع ازدواج و روایت جوانی است که برای خواسته‌های همسر آینده اش تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: پارسال هم ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعات مختلف در این دفتر تولید شده‌ است.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های شصت گانه ایران است که در جنوب استان آذربایجان‌غربی با بیش از سه دهه فعالیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت